آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسر

آموزش تزئین کیک با شکلات

آموزش تزئین کیک با شکلات چند سال است که محبوبیت بسیاری داشته است اما هرگز قدیمی نمی شود تا همه را تحت تأثیر قرار دهید. ترکیب رنگ های کمرنگ این کیک، به رنگ سفید و صورتی یا هر رنگی که دوست دارید، آن را به یک دسر نفیس، مناسب برای هر مناسبت تبدیل می کند که نظر همه را به خود جلب میکند. لایه های کیک و خامه با استفاده از دستور تهیه کیک هویج کارامل، تهیه شده با 3 لایه ی 7 اینچ (18 سانتی متر) و 6 اینچ (15 سانتی متر) کیک تهیه شده است. شما میتوانید از کیک موردعلاقه ی خود نیز استفاده کنید. حتما این کیک را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. برای آشنایی با چگونگی تزئین این کیک، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

تزئین کیک با شکلات

آموزش تزئین کیک با شکلات

مواد لازم:

10 اونس (300 گرم) شکلات سفید

رنگ خوراکی صورتی یا هر رنگ دیگری که دوست دارید

چگونگی تزئین:

گام اول: برای لایه های کیک و خامه دستور العمل کیک هویج کارامل را برای کیک های 7 اینچ (18 سانتی متر) و 6 اینچ (15 سانتی متر) تهیه کنید (یا کیک موردعلاقه ی خود). شکلات را به روش بن ماری یا در مایکروویو ذوب کنید.

گام دوم: هر 1-2 دقیقه یکبار هم بزنید تا از سوختن جلوگیری شود و دما را با دماسنج بررسی کنید تا به (109F) یا 43 درجه سانتی گراد برسد. دو سوم شکلات ذوب شده را روی یک سطح صاف و یکدست بریزید. برای حرکت دادن شکلات از دو عدد کاردک استفاده کنید. به این کار ادامه دهید تا شکلات غلیظ شود و به (80F) (27C) برسد.

گام سوم: در شکلات باقیمانده رنگ خوراکی صورتی یا هر رنگی که دوست دارید بریزید. همچنین میتوانید شکلات را جدا کرده و رنگ های دیگر نیز اضافه کرد. شکلات ها را به حالت گرد روی یک کاغذ روغنی بریزید و با استفاده از کاردک یک حالت شبیه به تصویر درست کنید. آنها را در دمای اتاق قرار دهید تا صفت شوند. کیک را از یخچال خارج کنید و با شکلات ها همانند تصویر تزئین کنید.

2.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا