انواع دسر

برونی همراه مارشملو و کره بادام زمینی

این برونی همراه مارشملو و کره بادام زمینی کاملاً مناسب برای هر مناسبت و جشن هستند. برونی ها با لایه ای ضخیم از مارشملوهای آب شده و یک لایه شکلات و کره بادام زمینی همراه غلات برنج دارای بافت و طعمی عالی هستند که مقاومت در برابر آن بسیار سخت است. اگر شما عاشق مارشملو هستید، واقعاً باید این شیرینی را امتحان کنید و مطمئن باشید که از آنها لذت میبرید. این دستور پخت بسیار آسان است، برای تهیه آن زمان کمی طول می کشد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این شیرینی خوشمزه و ساده، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

برونی همراه مارشملو و کره بادام زمینی

برونی:

1.5 اونس (40 گرم) شکلات نیمه شیرین

1/4 فنجان (56 گرم) کره

1/3 فنجان (70 گرم) شکر

1 قاشق غذاخوری (1 گرم) قهوه فوری

1 عدد تخم مرغ

1 قاشق غذاخوری (5 گرم) عصاره وانیل

1 قاشق غذاخوری (8 گرم) پودر کاکائو شیرین نشده

1/4 قاشق غذاخوری (1 گرم) نمک

1/4 فنجان (30 گرم) آرد

لایه مارشملو:

4.5 اونس (130 گرم) مارشملو

لایه کره بادام زمینی:

4 اونس (120 گرم) شکلات نیمه شیرین/شیری یا مخلوطی از هر دو شکلات

1/2 فنجان (120 گرم) کره بادام زمینی

1 فنجان (20 گرم) غلات برنج

دستور پخت:

برونی ها را آماده کنید: فر را از قبل تا (180C) گرم کنید. کناره ها و کف یک قالب 8×8 اینچی (20 20 20 سانتی متر) را چرب کنید و با کاغذ روغنی بپوشانید. شکلات و کره را در یک کاسه متوسط ​، به روش بنماری ذوب کرده و بعضی وقت ها هم بزنید تا یکدست شود. قابلمه را از روی حرارت بردارید اما کاسه را روی آب نگه دارید.

قهوه فوری را اضافه کنید، شکر را اضافه کنید و هم بزنید، سپس کاسه را از روی قابلمه بردارید. کمی سرد کنید. تخم مرغ را به مخلوط اضافه کنید و تا جایی که خوب ترکیب شوند، مخلوط کنید. عصاره وانیل را اضافه کنید. سپس آرد، نمک و پودر کاکائو را اضافه کرده و خوب هم بزنید.

خمیر را در قالب آماده ریخته و حدود 18-20 دقیقه آن را بپزید تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز آن قرار دهید و تمیز بیرون آید. بعد از اینکه برونی ها پخته شدند، مارشملو ها را روی آنها قرار دهید. 3 دقیقه دیگر یا تا زمانی که پف کند، بپزید. در صورت لزوم، آنها را فشار دهید تا مارشملو ها پخش شوند.

شکلات و کره بادام زمینی را در یک کاسه متوسط​​، به روش بن ماری آب کنید، گاهی اوقات هم بزنید تا یکدست شوند. سپس غلات برنج را اضافه کنید و هم بزنید. بعد روی قسمت بالای شیرینی یعنی مارشملو ها، مخلوط شکلات کمی خنک شده را پخش کنید. حداقل 2 ساعت قبل از سرو در یخچال قرار دهید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا