تازه های آموزش انواع غذاها

طرز تهیه ی گوآکامولی

گوآکامولی یکی از محبوب ترین غذاهای مکزیکی است که در سراسر جهان شناخته شده است، تهیه آن بسیار آسان است و برای هر مناسبتی مناسب است. این یک غذای عالی است که می توان با چیپس های تورتیلا برای یک بافت عالی سرو کرد. نکته کلیدی برای یک گوآکامولی خوشمزه، آووکادو رسیده است که به راحتی با استفاده از یک چنگال قابل له شدن است. آب لیمو از اکسیداسیون آووکادو جلوگیری می کند، بنابراین بهتر است آن را از دست ندهید. گوآکامولی بهتر است بلافاصله برای لذت بردن از عطر و طعم تازه آن سرو شود، اما می تواند تا 1 روز در یخچال نگهداری شود. برای آشنایی با طرز تهیه ی گوآکامولی به روش خانگی، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

گوآکامولی

طرز تهیه ی گوآکامولی

مواد لازم:

2 عدد آووکادو رسیده پوست کنده و بدون هسته

آب نصف لیمو ترش

1/2 پیاز قرمز چرخ کرده

1/2 فلفل سبز تند دانه های برداشته شده و چرخ شده

1/2 گوجه فرنگی رسیده دانه ها را جدا کرده سپس خرد کنید

2 قاشق غذاخوری شوید یا جعفری تازه خرد شده

1/2 قاشق غذاخوری (3 گرم) نمک

فلفل سیاه تازه آسیاب شده

دستور تهیه:

گام اول: آووکادو ها را درون یک کاسه بگذارید. سپس آب لیمو روی آنها بریزید. آووکادو و آبلیمو را با یک چنگال تا زمانی که پوره شوند، له کنید. اکنون پیاز، فلفل سبز تند، گوجه فرنگی های بدون دانه، جعفری یا شوید خرد شده، نمک و فلفل را اضافه کنید. اگر دوست دارید تند تر باشد، فلفل سبز بیشتری به آن اضافه کنید.

گام دوم: با بسته بندی پلاستیکی یا نایلکس مستقیماً روی سطح گواکامولی را بپوشانید. به این ترتیب از اکسیداسیون جلوگیری می کنید. تا زمان سرو در یخچال قرار دهید. سپس با چیپس های تورتیلا سرو کنید. نوش جان!

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا