انواع دسرکیک و شیرینی

دستور پخت کوکی های کره ای

آیا کسی هست که از کوکی های کره ای لذت نبرد؟ قطعاً باید این دستور پخت کوکی های کره ای را امتحان کنید زیرا احتمالاً اگر طرفدار کوکی نیستید، نظر خود را تغییر خواهید داد. این کوکی ها در داخل نرم هستند، تقریباً در دهان شما ذوب می شوند، و همچنین در بیرون کمی ترد میباشد که طعم بی نظیری نیز دارد. آنها در کنار چای یا قهوه صبحانه یا به عنوان یک میان وعده عالی هستند.

این دستور العمل کمی متفاوت از سایر دستور العمل های کوکی ای کره است، زیرا خمیر کوکی خامه ای است و باید با استفاده از قیف به آن شکل دهید. شما باید سریع کار کنید زیرا خمیر می تواند سفت شود و شکل دادن را مشکل تر کند. می توانید شکل های مختلفی درست کنید و بسته به اندازه کوکی ممکن است مدت زمان پخت نیز متفاوت باشد. برای آشنایی با این دستور پخت بی نظیر و ساده، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

کوکی های کره ای

مواد لازم:

9 اونس (250 گرم) کره در دمای اتاق

1/2 فنجان (60 گرم) پودر قند

1 قاشق غذاخوری (5 گرم) عصاره وانیل

2 فنجان (250 گرم) آرد شیرینی پزی

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل تا (180C) گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. کره را درون یک کاسه قرار دهید و از مخلوط کن برای مخلوط کردن آن تا زمانی که خامه ای شود، استفاده کنید. پودر قند و عصاره وانیل را اضافه کرده و 12 دقیقه دیگر مخلوط کردن را ادامه دهید تا مخلوط سفید و خامه ای شود.

گام دوم: با استفاده از یک کاردک، آرد را درون مخلوط کره بریزید و به یک سمت هم بزنید تا کاملاً ترکیب شوند. خمیر را به داخل یک قیف که دارای ماسوره ستاره ای شکل است منتقل کنید. سپس همانند تصویر شکل دهید و در فر قرار داده تا بپزند. زمانی که /اماده باشد، زیر کوکی ها شروع به قهوه ای شدن می کند. بگذارید کوکی ها قبل از سرو کاملاً خنک شوند.

3.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا