تزیین سالاد

سالاد بادمجان کبابی

سالاد بادمجان کبابی ، یک غذای ساده و لذیذ میباشد. این سالا را برای دوستان و خانواده ی خود تهیه کنید و از آن در کنار هم لذت ببرید. این یک روش خوشمزه و سالم برای پخت بادمجان است. شما می توانید این غذا را در کنار سبزیجات تازه مانند گوجه فرنگی، فلفل قرمز، زیتون و غیره میل کنید یا با نان سرو کنید. می توانید بادمجان ها را از قبل کبابی کنید، هر زمان که به آنها احتیاج دارید پوست بگیرید و فریز کنید. پس از آن فقط چند دقیقه طول می کشد تا پپخته شود و بعد یک غذای خوشمزه دارید که همه از آن لذت می برند. تا 3 روز میتوانید در یخچال نگه دارید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این سالاد، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

سالاد بادمجان کبابی

مواد لازم:

2 عدد بادمجان بزرگ

1 عدد پیاز کوچک

1 عدد زرده تخم مرغ

100 میلی لیتر روغن آفتابگردان

نمک و فلفل سیاه آسیاب شده برای طعم دار کردن

دستور پخت:

گام اول: بادمجان ها را روی شعله پخش کن یا گریل کبابی کنید تا زمانی که بادمجان ها نرم شوند. کمی بگذارید خنک شوند و سپس پوستش را جدا کنید. سرش را برش داده و در یک آبکش بگذارید کاملا خنک شوند. پیاز را در غذاساز بریزید.

گام دوم: بعد از اینکه بادمجان ها کاملاً خنک شدند، آنها را در غذاساز به پیاز اضافه کرده، زرده تخم مرغ و روغن آن را اضافه کرده و حدود 5-10 ثانیه غذاساز را روشن کنید تا خوب مخلوط شوند. آنها را درون یک کاسه بریزید، نمک اضافه کنید و با نان خانگی تازه، گوجه فرنگی و زیتون سیاه سرو کنید. بقیه را می توان برای چند روز در یخچال نگهداری کرد.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا