انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاغذاهای اصلیغذاهای فست فود

خمیر پیتزا بدون مخمر

با این خمیر پیتزا بدون مخمر می توانید به راحتی در هر ساعت از روز پیتزا خانگی تهیه کنید. این پیتزا را میتوانید باب میل خود تهیه کنید و در آن از هرچه که دوست دارید استفاده کنید. در این دستور پخت از تخم مرغ استفاده شده است که شما میتوانید آن را بدون تخم مرغ نیز تهیه کنید. این پیتزا یک صبحانه ی عالی میباشد که میتوانید آن را با مقداری سالاد سرو کنید. برای آشنایی با دستور پخت این خمیر پیتزا، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

خمیر پیتزا بدون مخمر

خمیر پیتزا بدون مخمر

1 و 1/4 فنجان (160 گرم) آرد چند منظوره
فنجان 3/4 (180 گرم) ماست یونانی
1 قاشق غذاخوری (4 گرم) بیکینگ پودر
1/2 قاشق غذاخوری (3G) نمک
1 قاشق غذاخوری (5 گرم) شکر

تاپینگ:

سس گوجه فرنگی
پنیر موزارلا خرد شده
پنیر پارمزان خرد شده
برش های پپرونی
2 عدد تخم مرغ کوچک (اختیاری)
ریحان تازه و پونه کوهی
فلفل سیاه تازه آسیاب شده
آرد ذرت

دستور پخت:

فر را با دمای 480 درجه فارنهایت (250 درجه سانتیگراد) گرم کنید و یک سینی پخت را گرم کنید. در یک کاسه بزرگ آرد را با بیکینگ پودر ، نمک و شکر هم بزنید. ماست را اضافه کنید ، مخلوط کنید تا چند دقیقه با هم مخلوط شود و ورز دهید تا زمانی که خمیر یکدست شود.

خمیر را به دو قسمت تقسیم کنید. با آرد ذرت روی کاغذ روغنی را بپوشانید. با دستان خود هر تکه خمیر را بکشید و شکل آن را دایره ای حدود 8 اینچ (20 سانتی متر) بکنید. کمی لبه ها را ضخیم کنید.

سس گوجه فرنگی را روی خمیر ها پخش کنید و برش های پنیر موزارلا و پارمزان و پپرونی را روی آنها قرار دهید. لبه های خمیر را با روغن زیتون چرب کنید. سپس روی سینی که از قبل گرم شده است قرار دهید و حدود 5-6 دقیقه بپزید.

اگر از تخم مرغ استفاده میکنید، آنها را درون کاسه های بشکنید تا اضافه کردن آنها به پیتزا در حالی که در فر قرار دادند ساده تر باشد. تخم مرغ ها را یکی یکی به پیتزا اضافه کنید و حدود 4-5 دقیقه بیشتر بپزید تا لبه های خمیر به خوبی قهوه ای طلایی شود.

4.6/5 - (35 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا