تازه های متفرقه خانه داریتازه های مهارتهای زندگیتازه های نکات آشپزیمطالب جالب و خواندنیهنر خانه داری

نکات خانه داری که همه باید بدانند

سلام به همراهان همیشگی آشپزی ها. امروز شما را با نکات خانه داری که همه باید بدانند آشنا میکنیم که مطمئنا بسیار مفید خواهد بود و کار شما را راحت تر خواهد کرد.

نکات خانه داری که همه باید بدانند

۱.

آیا تا به حال به خانه رسیده اید و آرزو کرده اید که یک نوشیدنی سرد در دست خود داشته باشید اما فراموش کرده اید که آن را در یخچال بگذارید؟ اگر می خواهید نوشیدنی های خود را سریعتر خنک کنید، یک حوله کاغذی را مرطوب کنید و دور بطری خود ببندید و در فریزر قرار دهید.

۲.

اگر لازم است تلفن همراه خود را به سرعت شارژ کنید، اما زمان زیادی نداری، آن را در حالت هواپیما قرار دهید. با خاموش کردن هرگونه سرویس ، باتری شما سریعتر پر می شود. از این گذشته ، وای فای و بلوتوث به تنهایی از انرژی زیادی استفاده می کنند. هر وقت به آنها نیازی ندارید ، همیشه ایده خوبی است که آنها را خاموش کنید.

۳.

اگر نمی خواهید سبزی های خود را تازه نگه دارید ، آنها را با روغن زیتون در یک قالب یخ قرار دهید ، سپس آنها را در فریزر بگذارید. می توانید زمانی که به آنها احتیاج دارید از آنها در دستور العمل های خود استفاده کنید.

۴.

به جای استفاده از چاقو برای بریدن کیک خود ، از تکه ای نخ دندان استفاده کنید. این این نخ کیک شما را خیلی تمیز برش میدهد و آن را خراب نخواهد کرد. یک راه ساده برای برش کیک.

۵.

برای داشتن فضای بیشتر در چمدان، لباس زیر و جوراب خود را در کفش قرار دهید. این کار نه تنها فضای موجود را به حداکثر می رساند بلکه به کفش شما نیز کمک می کند تا شکل خود را حفظ کند. سپس لباس های خود را لول کنید و فضای زیادی را ذخیره کنید. این تکنیک نه تنها فضای کمتری را به خود اختصاص می دهد بلکه از چروک شدن لباس نیز جلوگیری می کند.

3.6/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا