آشپزی امروز سر آشپزانواع پیش‌غذاتازه های آموزش انواع غذاهاغذاهای اصلی

دستور پخت رول بادمجان خوشمزه

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با دستور پخت رول بادمجان خوشمزه آشنا میکنیم. این دستور پخت بسیار ساده و لذیذ میباشد و در کمترین زمان در فر با پنیر و ژامبون تهیه و آماده ی سرو میشود. برای آشنایی با دستور پخت این رول بادمجان خوشمزه، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

رول بادمجان

دستور پخت رول بادمجان خوشمزه

مواد لازم:

1 عدد بادمجان ، پوست کنده و به طول برش دهید

1 عدد تخم مرغ زده شده

1 فنجان خرده نان های چاشنی دار

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 فنجان پنیر ریکوتا

10 برش ژامبون

سس اسپاگتی 1 قاشق مرباخوری(14 اونس)

2 فنجان پنیر موزارلا خرد شده

454 گرم ماکارونی طرح دار

دستور پخت:

برش های بادمجان را در تخم مرغ آغشته کرده ، سپس با خرده نان بپوشانید. روغن زیتون را در یک ظرف بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بادمجان را از هر طرف سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود. برای گرفتن روغن اضافه ، یک حوله کاغذی را جدا کنید.

فر را تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک لایه نازک پنیر ریکوتا را روی هر برش بادمجان پخش کنید. یک تکه از ژامبون را روی هر یک قرار دهید. محکم بپیچید و در یک ظرف 9×13 اینچ قرار دهید. سس اسپاگتی را روی آن ها بریزید و روی آن را با پنیر موزارلا بپوشانید.

15 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید تا پنیر ذوب شود و به آرامی قهوه ای شود. در حالی که رول بادمجان ها در حال پخت هستند ، یک قابلمه بزرگ از آب نمک کم نمک را به جوش بیاورید. ماکارونی ها را اضافه کنید و به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید تا زمانی که کمی نرم شود. آبکش کنید. رولت های بادمجان و سس را روی ماکارونی ها سرو کنید.

4.2/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا