آشپزی امروز سر آشپزانواع املت و کرپمنوی صبحانه

طرز تهیه املت اسپانیایی مخصوص

این دستور پخت املت اسپانیایی ، بسیار ساده میباشد و با سیب زمینی، تخم مرغ، و پیازچه تهیه میشود که بسیار مناسب صبحانه و عصرانه میباشد که در کمترین زمان نیز تهیه و آماده ی سرو میشود. میتوانید آن را با نان تست، بربری و یا هر نان دیگر سرو کنید و اگر دوست دارید بدون نان میل کنید. شما میتوانید در تهیه ی این املت از انواع ادویه که باب میل شماست استفاده کنید. برای آشنایی با دستور پخت این صبحانه لذیذ، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

املت اسپانیایی

دستور پخت املت اسپانیایی مخصوص

مواد لازم:

1/2 فنجان روغن زیتون
5 عدد سیب زمینی با اندازه متوسط مربع خرد شده
1 عدد پیازچه بزرگ خرد شده
8 عدد تخم مرغ
نمک واسه مزه دار کردن
فلفل سیاه آسیاب شده برای طعم دادن
جعفری ، برای چاشنی زدن (اختیاری)

دستور پخت:

روغن را در یک تابه با اندازه متوسط ​​(30 سانتی متر / 12 اینچی) گرم کنید. سیب زمینی ها را سرخ کنید تا ترد ، طلایی و نرم شود. پیاز را اضافه کرده و سرخ کنید تا شفاف شود. سپس روغن را از سیب‌زمینی ها بگیرید.

حرارت را کم کنید. تخم مرغ ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید. مخلوط تخم مرغ را درون تابه بریزید و با سیب زمینی ها و پیازها مخلوط کنید. هر چند وقت یکبار هم بزنید و برگردانید تا همه جا آن پخته شود.

پخت املت را ادامه دهید ، گاهی اوقات ماهیتابه را به آرامی تکان دهید تا کاملاً پخته شود. برای خارج کردن املت از قابلمه ، یک بشقاب تمیز را روی آن قرار دهید و ماهیتابه را برگردانید. با جعفری چاشنی دار کنید (اختیاری). با سالاد سرو کنید ، یا از آن به عنوان یک غذای برای صبحانه و عصرانه استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا