انواع دسر

برونی همراه مارشملو و کره بادام زمینی

این برونی همراه مارشملو و کره بادام زمینی کاملاً مناسب برای هر مناسبت و جشن هستند. برونی ها با لایه ای ضخیم از مارشملوهای آب شده و یک لایه شکلات و کره بادام زمینی همراه غلات برنج دارای بافت و طعمی عالی هستند که مقاومت در برابر آن بسیار سخت است. اگر شما عاشق مارشملو هستید، واقعاً باید این شیرینی را امتحان کنید و مطمئن باشید که از آنها لذت میبرید. این دستور پخت بسیار آسان است، برای تهیه آن زمان کمی طول می کشد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این شیرینی خوشمزه و ساده، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

برونی همراه مارشملو و کره بادام زمینی

برونی:

1.5 اونس (40 گرم) شکلات نیمه شیرین

1/4 فنجان (56 گرم) کره

1/3 فنجان (70 گرم) شکر

1 قاشق غذاخوری (1 گرم) قهوه فوری

1 عدد تخم مرغ

1 قاشق غذاخوری (5 گرم) عصاره وانیل

1 قاشق غذاخوری (8 گرم) پودر کاکائو شیرین نشده

1/4 قاشق غذاخوری (1 گرم) نمک

1/4 فنجان (30 گرم) آرد

لایه مارشملو:

4.5 اونس (130 گرم) مارشملو

لایه کره بادام زمینی:

4 اونس (120 گرم) شکلات نیمه شیرین/شیری یا مخلوطی از هر دو شکلات

1/2 فنجان (120 گرم) کره بادام زمینی

1 فنجان (20 گرم) غلات برنج

دستور پخت:

برونی ها را آماده کنید: فر را از قبل تا (180C) گرم کنید. کناره ها و کف یک قالب 8×8 اینچی (20 20 20 سانتی متر) را چرب کنید و با کاغذ روغنی بپوشانید. شکلات و کره را در یک کاسه متوسط ​، به روش بنماری ذوب کرده و بعضی وقت ها هم بزنید تا یکدست شود. قابلمه را از روی حرارت بردارید اما کاسه را روی آب نگه دارید.

قهوه فوری را اضافه کنید، شکر را اضافه کنید و هم بزنید، سپس کاسه را از روی قابلمه بردارید. کمی سرد کنید. تخم مرغ را به مخلوط اضافه کنید و تا جایی که خوب ترکیب شوند، مخلوط کنید. عصاره وانیل را اضافه کنید. سپس آرد، نمک و پودر کاکائو را اضافه کرده و خوب هم بزنید.

خمیر را در قالب آماده ریخته و حدود 18-20 دقیقه آن را بپزید تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز آن قرار دهید و تمیز بیرون آید. بعد از اینکه برونی ها پخته شدند، مارشملو ها را روی آنها قرار دهید. 3 دقیقه دیگر یا تا زمانی که پف کند، بپزید. در صورت لزوم، آنها را فشار دهید تا مارشملو ها پخش شوند.

شکلات و کره بادام زمینی را در یک کاسه متوسط​​، به روش بن ماری آب کنید، گاهی اوقات هم بزنید تا یکدست شوند. سپس غلات برنج را اضافه کنید و هم بزنید. بعد روی قسمت بالای شیرینی یعنی مارشملو ها، مخلوط شکلات کمی خنک شده را پخش کنید. حداقل 2 ساعت قبل از سرو در یخچال قرار دهید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا