انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

طرز تهیه کیک آناناس خوشمزه مجلسی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر. امروز شما را با طرز تهیه و دستور پخت کیک آناناس آشنا میکنیم که یک گزینه بسیار عالی برای سرو با چای و قهوه است و طعم بی نظیری دارد. میتوانید همانند تصویر برای تزئین از گیلاس نیز استفاده کنید. این دستور پخت کیک بسیار ساده میباشد که به سادگی میتوانید در منزل تهیه و سرو کنید. برای تزئین هنگام سرو میتوانید از خامه و گیلاس اضافه استفاده کنید. برای آشنایی با این دستور، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کیک آناناس

طرز تهیه کیک آناناس خوشمزه مجلسی

مواد لازم:

2 فنجان آرد چند منظوره

2 فنجان شکر سفید

2 عدد تخم مرغ بزرگ

2 قاشق چای خوری جوش شیرین

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 (20 اونس) عدد کمپوت آناناس خرد شده

برش های آناناس

1 بسته پنیر خامه ای

½ فنجان کره

1 فنجان شکر قنادی و شیرینی پزی

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک قالب کیک را چرب کنید. در یک کاسه بزرگ ، آرد ، شکر و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. در وسط یک چاه مانند درست کنید و تخم مرغ ، وانیل و آناناس خرد شده را با آب موجود در خود قوطی کمپوت اضافه کنید.

خوب مخلوط کنید تا به طور کامل مخلوط شوند. برش های آناناس را کف ظرف خود قرار دهید و سپس خمیر را رویش بریزید. به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان داخل کیک فرو ببرید و تمیز خارج شود ، آن را بپزید.

برای تهیه خامه: در یک کاسه متوسط ​​، پنیر خامه ای ، کره ، شکر شیرینی پزی و 1 قاشق چای خوری وانیل را با هم مخلوط کنید. بزنید تا خامه ای شود. روی کیک گرم پهن کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا