انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

کیک آتشفشانی قرمز مخملی

کیک آتشفشانی قرمز مخملی یکی از بهترین ترین کیک هایی است که می توانید برای عزیزانتان تهیه کنید. تهیه آنها آسان است و همیشه گزینه مناسبی برای زمان هایی است که می خواهید دسرهای یک نفره سرو کنید. می توان آنها را به راحتی با مقداری پودر قند تزئین کنید و یا با خامه پنیر خامه ای و توت تازه برای سرو بهتر تزئین كرد. این کیک های گدازه ای مخملی قرمز نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسند و هم خوش مزه هستند بلکه می توان آنها را به راحتی از قبل تهیه و فقط قبل از سرو پخت. برای آشنایی با این دستور پخت عالی و ساده مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کیک آتشفشانی قرمز مخملی

کیک آتشفشانی قرمز مخملی

مواد لازم:

3 عدد تخم مرغ
4 قاشق غذاخوری (60 گرم) شکر
شکلات سفید 4 اونس (120 گرم)
1/2 فنجان کره (110 گرم)
5 قاشق غذاخوری (50 گرم) آرد
2 قاشق غذاخوری (16 گرم) پودر کاکائو تلخ
کمی نمک
1 قاشق غذاخوری (15 گرم) رنگ غذای قرمز
پنیر خامه ای (اختیاری)
پنیر خامه ای 3.5 اونسی (100 گرم) در دمای اتاق
2 قاشق غذاخوری (16 گرم) پودر قند
1/2 قاشق چایخوری (3 گرم) عصاره وانیل
1/2 فنجان (120 میلی لیتر) خامه خنک

دستور پخت:

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتی گراد) گرم کنید. با کره 4 – 8 اونس (230 گرم) رامکین ها را چرب کنید و سپس آرد بزنید. شکلات و کره را به روش بن ماری ذوب کنید تا یکدست شوند. در همین حال تخم مرغ ها را با شکر و نمک با استفاده از کاردک یا همزن بزنید تا غلیظ و زرد روشن شود. شکلات ذوب شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

رنگ خوراکی قرمز را اضافه کنید و مخلوط کنید تا ترکیب شود. در یک کاسه آرد را با پودر کاکائو و نمک مخلوط کرده و به تدریج به مخلوط شکلات اضافه کنید. خمیر را در قالب های آماده شده بریزید. به مدت 14-16 دقیقه بپزید تا لبه ها سفت شوند و مرکز آن هنوز نرم باشد. در حالی که کیک ها در حال پخت هستند ، اگر برای تزئین می خواهید ، خامه پنیر خامه ای را تهیه کنید.

در یک کاسه پنیر خامه ای اضافه کرده و مخلوط کنید تا چند ثانیه یکدست شود. پودر قند و عصاره وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند. خامه خنک شده را اضافه کنید و مخلوط کنید تا پفکی شود. کیک ها را از فر خارج کنید و بگذارید 3-4 دقیقه کمی خنک شوند. یک چاقوی تیز را کاملاً در لبه داخلی قالب ها بچرخانید و بر روی ظرف سرو برگردانید. تزئین را به دلخواه انجام دهید ، یا روی آن پودر قند بپاشید یا روی آن را با خامه پنیر خامه ای و تمشک یا توت فرنگی تازه سرو کنید. بلافاصله سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا