منوی صبحانه

دستور پخت پنکیک سیب برای صبحانه

این دستور پخت پنکیک سیب برای صبحانه بهترین پنکیک هایی هستند که تا به حال امتحان کرده اید. آنها واقعاً لذیذ و بسیار خوش طعمی هستند و داخل آنها تکه های سیب نرم وجود دارد و بهترین قسمت آن شیرینی ترد رویش است. شکر هنگام پخت کارامل می شود و ترد می شود. هر زمان که تمایل به خوردن پنکیک دارید این دستور العمل خوشمزه را حتما امتحان کنید. آنها بسیار خوب هستند که حتی می توانید بدون هیچ شربت افرا یا خامه زده شده روی آنها سرو کنید. برای آشنایی با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت پنکیک سیب برای صبحانه

مواد لازم:

برای تاپینگ:

1/4 فنجان (50 گرم) شکر قهوه ای
1/4 فنجان (30 گرم) آرد
1/4 فنجان (25 گرم) جو دوسر
3 قاشق غذاخوری (45 گرم) کره
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) دارچین

برای خمیر پخکیک:

1 و 1/4 فنجان (160 گرم) آرد
1 قاشق غذاخوری (15 گرم) شکر
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) نمک
1 و 1/2 قاشق چایخوری (6 گرم) بکینگ پودر
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) دارچین
1/4 قاشق چایخوری (1 گرم) جوز هندی
1 عدد تخم مرغ
1 فنجان (240 میلی لیتر) شیر
2 قاشق غذاخوری (28 گرم) روغن نباتی
1 فنجان سیب پوست کنده و خرد شده (حدود 1 عدد سیب)

دستور پخت:

تاپینگ پنکیک: در یک کاسه متوسط ​​، شکر قهوه ای ، آرد ، جو دوسر و دارچین را مخلوط کنید. کره را اضافه کرده و با استفاده از مخلوط کن یا چنگال مخلوط کنید تا مخلوط گلوله گلوله شود. کنار بگذار.

خمیر پنکیک را آماده کنید. در ظرف دیگری آرد را با شکر ، بکینگ پودر ، نمک ، دارچین و جوز هندی مخلوط کنید. تخم مرغ ، شیر و روغن را اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود. سیب را پوست بگیرید و خرد کنید و با خمیر پنکیک ترکیب کنید.

یک تابه نچسب را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. برای هر پنکیک ، 1/4 فنجان خمیر را روی تابه داغ بریزید. هر پنکیک را با 2 قاشق غذاخوری مخلوط شکر و کره به طور مساوی بپزید. می توانید مخلوط را کمی به پنکیک فشار دهید تا بهتر به پنکیک بچسبد.

حدود 2 تا 3 دقیقه یا تا حدی که به حباب بزند، بپزید. برگردانید و طرف دیگر را بپزید تا حدود 2 یا 3 دقیقه تا زمانی که لبه ها قهوه ای روشن شود. با شربت افرا ، عسل یا خامه سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا