آشپزی امروز سر آشپزآموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرانواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه دونات تارعنکبوتی مخصوص هالووین

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر و شیرینی. امروز شما را با طرز تهیه دونات تارعنکبوتی مخصوص هالووین آشنا میکنیم. هالووین نزدیک است و این یک دونات ها گزینه بسیار مناسبی برای جشن گرفتن و تهیه آنها با کودکان است. همچنین میتوانید از آنها در تولد ها نیز استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه دونات تارعنکبوتی مخصوص هالووین

مواد لازم:

برای دونات ها:

2/1 قاشق غذاخوری کره نمکی ذوب شده
1/4 فنجان شکر قهوه ای
1/4 فنجان شکر سفید
1 عدد تخم مرغ
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1/3 فنجان کاکائو
3/4 فنجان آرد
1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین
1/4 قاشق چایخوری نمک
5 اونس شیر

برای تاپینگ:

3 فنجان پودر قند
1/4 فنجان شیر
1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
رنگ غذای بنفش
شکلات سفید 6 اونس ذوب شده

دستور پخت:

برای دونات ها

فر را با دمای 350 درجه گرم کنید و یک قالب پیراشکی را با روغن یا کره چرب کنید. در یک کاسه متوسط ​​، کاکائو ، آرد ، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید. در یک مخلوط کن ، کره و شکرها را با هم مخلوط کنید.

عصاره وانیل و تخم مرغ را اضافه کنید. مخلوط کنید تا ترکیب شوند. مواد خشک را اضافه کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند. به آرامی شیر را اضافه کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شود. هر قالب دونات را تا 2/3 با قیف پر کنید. به مدت 8-10 دقیقه آن را بپزید. بگذارید دونات ها در قالب خنک شوند.

برای تاپینگ:

یک قفسه سیمی را روی یک سینی فر قرار دهید و زیر آن را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه متوسط ​​، پودر قند ، شیر و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید. چند قطره از رنگ غذایی مورد نظر را مخلوط کنید. دونات را تا نصف داخل مایه کیک آغشته کرده و روی توری قرار دهید. در یک ظرف مناسب مایکروویو ، شکلات را به مدت 30 ثانیه ذوب کنید.

قیف را با سری گرد کوچک آماده کنید (من از شماره 2 استفاده کردم). حدود 1/3 شکلات سفید را درون قیف آماده قرار دهید. 8 خط را به طور مساوی از مرکز دونات به قسمت خارج دونات گسترش دهید(مانند تصویر). همانند تصویر تزئین را ادامه دهید. همین مراحل را برای دونات های دیگر نیز انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا