آشپزی امروز سر آشپزانواع پیش‌غذاغذاهای اصلی

دستور پخت فلفل هالوپینو شکم پر

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با دستور پخت فلفل هالوپینو شکم پر آشنا میکنیم. این غذا یک گزینه مناسب برای سرو وعده پیش غذا میباشد. به سادگی تهیه میشود و طعم بی نظیری دارد. برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت فلفل هالوپینو شکم پر

مواد لازم:

12 عدد فلفل هالوپینیو بزرگ
پنیر خامه ای 8 اونس در دمای اتاق
¼ فنجان گشنیز تازه خرد شده ، به علاوه 1 قاشق غذاخوری برای تزئین
¼ فنجان پیاز سبز خرد شده ، به علاوه 1 قاشق غذاخوری برای تزئین
¼ قاشق چای خوری پودر سیر
¼ قاشق چای خوری پودر پیاز
¼ قاشق چای خوری نمک دریایی
⅓ فنجان پنیر چدار رنده شده
2 قاشق غذاخوری پنیر فتا خرد شده ، اختیاری
1 مشت چیپس خرد شده

دستور پخت:

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. هر فلفل را از طول برش دهید (همانند تصویر). با استفاده از یک قاشق کوچک دانه های موجود در هر فلفل را بیرون آورده و آن ها را دور بریزید. در یک کاسه ، پنیر خامه ای ، ¼ فنجان گشنیز خرد شده و پیاز سبز ، پودر سیر ، پودر پیاز و نمک را مخلوط کنید. هم بزنید تا ترکیب شود.

فلفل ها را با مخلوط پنیر خامه ای پر کنید (ممکن است مقدار کمی از آن باقی مانده باشد). روی هر یک از فلفل ها را با کمی پنیر بپوشانید. به مدت 10 تا 13 دقیقه آن ها را بپزید ، تا زمانی که پنیر شروع به آب شدن کند و شروع به طلایی شدن کند. در همین حال ، چیپس ها را با ورده خرد کنید. در صورت استفاده از پنیر فتا آن را با چیپس مخلوط کنید و 1 قاشق غذاخوری باقی مانده از گشنیز و پیاز سبز را درون چیپس بریزید. فلفل ها را به یک ظرف سرو منتقل کنید و روی هر فلفل را با مخلوط پنیر و چیپس پر کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا