انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور پخت ماکارون های نارگیلی

ماکارون های نارگیلی بسیار لذیذ هستند و طرز تهیه بسیار ساده و راحتی دارند که نمیتوان از آنها گذشت. میتوانید آنها را با چای و قهوه سرو کنید. حتی میتوانید از این ماکارون ها برای تزئین روی کیک نیز استفاده کنید. برای آشنایی با دستور پخت ماکارون های نارگیلی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت ماکارون های نارگیلی

مواد لازم:

1 و 1/2 فنجان پودر قند (187 گرم)
1 فنجان + 2 پیمانه آرد بادام (108 گرم)
3 عدد سفیده تخم مرغ(حدود 120 گرم)
1/2 فنجان شکر (50 گرم)
شکلات سفید ذوب 6 اونس (چند قطره رنگ خوراکی آبی مخلوطش کنید)

خامه نارگیلی:

1/2 فنجان کره نمکی (113 گرم)
1 3/4 فنجان پودر قند (225 گرم)
1/2 قاشق چایخوری شیر
1/2 قاشق چایخوری عصاره نارگیل
1/2 فنجان نارگیل خرد شده (50 گرم)

دستور پخت:

فر را با دمای 325 درجه گرم کنید. یک قیف را با یک سری گرد آماده کنید و یک سینی فر که با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد بادام و پودر قند را با هم الک کنید. کنار بگذار. در یک مخلوط کن ایستاده ، سفیده ها را با سرعت زیاد مخلوط کنید تا پفکی شوند.

سرعت همزن را به متوسط ​​کاهش دهید و شکر را اضافه کنید. میکسر را دوباره روی بالاترین سرعت قرار دهید و آنقدر بزنید تا خامه ای شود. در حالی که میکسر هنوز روی سرعت بالا است ، هر بار چند قطره رنگ خوراکی سفید اضافه کنید تا رنگ دلخواه به دست آید. مخلوط کن را خاموش کنید و مخلوط آرد بادام را اضافه کنید.

با استفاده از کاردک پلاستیکی ، مواد خشک را هم بزنید تا خمیر شروع به شل شدن کرده و کمی آبکی مانند باشد. خمیر (حدود 1/3 مخلوط) را درون قیف ریخته و بقیه خمیر را با نایلکس بپوشانید. دایره هایی را روی سینی فر شکل دهید و محکم سینی را بکوبید تا خمیر صاف شود و هوای داخلش خالی شود. این کار را با مابقی خمیر تکرار کنید.

بگذارید 30-45 دقیقه استراحت کنند تا به صورت پوستی درآید. به مدت 10-12 دقیقه یا تا زمانی که پخته شوند ، آنها را بپزید. کنار بگذارید تا خنک شود. ماکارون ها را از کاغذ روغنی جدا کرده و مطابق اندازه آنها را جفت کنید. شکلات سفید را ذوب کنید و بعد به مقداری که دوست دارید رنگ خوراکی اضافه کنید.  درون قیف قرار دهید و با قیچی سوراخ کوچکی را در نوک آن برش دهید. شکلات را روی ماکارون بریزید.

خامه نارگیل:

در یک مخلوط کن ایستاده ، کره را تا زمانی که خامه ای و صاف شود ، مخلوط کنید. پودر قند ، شیر و عصاره نارگیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا سبک و خامه ای شود.
نارگیل را در یک کاسه کوچک قرار دهید و کنار بگذارید. با استفاده از یک قیف خامه را روی یکی از ماکارون ها بریزید سپس ماکارون دیگر را روی خامه بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا