انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور پخت کیک وانیلی با فیلینگ لیمویی

امروز با دستور پخت کیک وانیلی با فیلینگ لیمویی شما را آشنا میکنیم. این کیک طعم بسیار لذیذی دارد. طعم لیمو به کیک یک مزه عالی بخشیده است که با قهوه عالی میشود. شما میتوانید این کیک خوشمزه را برای جشن ها و تولد و حتی به عنوان دسر سرو کنید. با نقل، شکلات یا خامه تزئین کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با این دستور مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت کیک وانیلی با فیلینگ لیمویی

دستور پخت:

فیلینگ لیمو:

1/4 فنجان آب لیمو
نکتار سه لیمو
3 عدد زرده تخم مرغ
1/2 قاشق چای خوری نشاسته ذرت
1/2 فنجان شکر
1/4 فنجان کره بدون نمک خرد شده

کیک وانیلی:

2 تخم مرغ + 1 تخم مرغ در دمای اتاق
1 فنجان شیر در دمای اتاق
2/4 قاشق چایخوری عصاره وانیل
3 فنجان آرد شیرینی پزی الک شده
1 و 3/4 فنجان شکر
1 قاشق غذاخوری + 1 قاشق چای خوری بیکینگ پودر
3/4 قاشق چایخوری نمک
12 قاشق غذاخوری کره بدون نمک در دمای اتاق

دستور پخت:

فیلینگ لیمو:

در قابلمه کوچک ، نکتار لیمو ، آبلیمو ، زرده تخم مرغ ، شکر ، نشاسته ذرت و کره را ترکیب کنید. روی حرارت کم بپزید تا همه چیز با هم ترکیب شود. پس از ترکیب همه چیز ، حرارت را به متوسط ​​افزایش دهید. هر 30 ثانیه هم بزنید ، مخلوط را 12-15 دقیقه بپزید تا زمانی که غلیظ شود. این مخلوط را در ظرف ضد حرارت بریزید. نایلکس را روی مخلوط لیمو قرار دهید. آن را فشار دهید تا مستقیماً روی مخلوط باشد. کنار بگذارید و اجازه دهید به دمای اتاق برسد. سپس آن را به سه قسمت تقسیم کنید. دو قسمت بین لایه های کیک قرار می گیرد.

کیک وانیلی:

فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. سه عدد قالب کیک 6 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه متوسط 2 عدد ​​تخم مرغ ، یک عدد سفید تخم مرغ و وانیل را مخلوط کنید. سپس کنار بگذارید. در میکسر برقی ایستاده، مواد خشک را ترکیب کرده و با سرعت کم به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید. کره و شیر را اضافه کنید. با سرعت کم مخلوط کنید تا فقط ترکیب شود.

به سرعت متوسط ​​افزایش دهید و به مدت 1-2 دقیقه مخلوط کنید. مخلوط تخم مرغ را یکی یکی اضافه کنید. با سرعت متوسط ​​بزنید تا ترکیب شوند. خمیر را در سه قالب کیک تقسیم کنید. به مدت 30-35 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز کیک فرو کنید و تمیز خارج شود ، آن را بپزید. بگذارید کیک ها به مدت 10-15 دقیقه خنک شوند و سپس از قالب جدا کنید. کیک ها را روی قفسه های سیمی قرار دهید تا کاملاً سرد شوند.

سپس بین هر لایه کیک فیلیمگ لیمو و خامه قرار داده و برای هر لایه این کار را تکرار کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا