انواع بستنیانواع بیسکویتانواع دسر

طرر تهیه ساندویچ بستنی بیسکویتی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر و بستنی. بستنی یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دسر است که انواع مختلفی دارد و به روش های متفاوتی سرو میشود. امروز شما را با طرر تهیه ساندویچ بستنی بیسکویتی آشنا میکنیم. تهیه این دسر بسیار ساده و راحت میباشد و طعم لذیذی دارد. برای آشنایی با طرز تهیه این بستنی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرر تهیه ساندویچ بستنی بیسکویتی

مواد لازم:

3/4 فنجان کره بدون نمک
1/2 فنجان کره
2 عدد تخم مرغ
2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2 فنجان شکر (به علاوه اضافی)
2 فنجان + 2 قاشق غذا خوری آرد
3/4 فنجان پودر کاکائو
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
3/4 قاشق چایخوری نمک
بستنی

ذستور پخت:

از قبل فر با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید در یک کاسه بزرگ با همزن برقی ، کره بدون نمک ، کره و شکر را مخلوط کنید تا سبک و نرم شود (حدود 3 دقیقه). با سرعت متوسط ​​تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید تا مخلوط شوند. در یک کاسه جداگانه بیکینگ پودر ، نمک ، پودر کاکائو و آرد را با هم مخلوط کنید. با سرعت کم ، مخلوط کره به مخلوط خشک اضافه کنید تا فقط مخلوط شود.

1/2 فنجان شکر اضافی را در یک کاسه کوچک بریزید. خمیر را به شکل گلوله هایی به اندازه گردو کرده و در آن شکر بغلتانید. آن ها را با فاصله روی سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی قرار دهید. با استفاده از پشت قاشق ، هر توپ را به ضخامت مانند تصویر صاف کنید. 8-10 دقیقه بپزید تا رویه ها شروع به ترک خوردن کنند. اجازه دهید کلوچه ها به مدت 5 دقیقه روی صفحه پخت خنک شوند و سپس آنها را در یک توری بریزید.

در حالی که کلوچه ها خنک می شوند ، بستنی را بیرون بیاورید تا نرم شود. هنگامی که کلوچه ها خنک شدند ، و بستنی نرم شد ، یک اسکوپ بزرگ بستنی را روی یک کلوچه قرار دهید ، و با دقت یک کوکی دیگر را روی آن قرار دهید. محکم اما آرام فشار دهید تا از شکستن کوکی ها جلوگیری شود. برای پاک کردن بستنی که از لبه بیرون زده ، یک چاقو یا کفگیر را دور لبه ها بزنید. حداقل 1 ساعت فریز کنید تا بستنی سفت شود. این کار را با تمام کوکی ها تکرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا