انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه بار های ماست و تمشک

طرز تهیه بار های ماست و تمشک یکی از دلپذیرترین دسرها است ، بسیار لذیذ و پر از عطر و طعم تمشک و لیمو. ماست یونانی باعث می شود که این شیرینی ها طعم بهتری داشته باشد. تهیه این دستور کاملا آسان و سریع است و نوعی دسر است که می توان آن را از قبل تهیه کرد ، در یخچال نگهداری کرد تا آماده سرو شود. امیدوارم که شما آن را امتحان کنید زیرا اطمینان دارم همه خوشحال خواهند شد. برای آشنایی با این دستور مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه بار های ماست و تمشک

مواد لازم:

خمیر:

1 فنجان (125 گرم) آرد چند منظوره

1 فنجان (100 گرم) جو دو سر

2/3 فنجان (135 گرم) شکر قهوه ای

1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) بکینگ پودر

1/4 قاشق چایخوری (1 گرم) نمک

1/2 فنجان (113 گرم) کره نمکی در دمای اتاق

پوست رنده شده یک عدد لیمو

1 قاشق چایخوری (5 گرم) عصاره وانیل

مخلوط پر کننده:

ماست یونانی 450 گرم

2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر

2 قاشق غذاخوری (16 گرم) نشاسته ذرت

تمشک تازه 10 اونس (300 گرم)

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک قالب مربع 20 در 20 سانتی متر را کمی چرب کرده و با کاغذ روغنی بپوشانید ، به گونه ای که لبه ها بلندتر از قالب باشد تا در آوردن آن بعد از پخت آسان شود. در یک کاسه شکر قهوه ای را با پوست لیمو برای چند دقیقه مخلوط تا روغن آزاد شود. آرد ، جو دوسر ، بیکینگ پودر و نمک را اضافه کنید. کره و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. حدود 1 فنجان از این مخلوط را کنار بگذارید.

مخلوط مانده باقی مانده را به کف قالب فشار دهید. در یک کاسه متوسط ​​ماست را با شکر و نشاسته ذرت مخلوط کنید. مخلوط ماست را روی خمیر پخش کنید. تمشک را روی ماست پخش کنید. مخلوط خمیر باقس مانده را روی تمشک بپاشید. آن را به مدت 40-45 دقیقه یا تا زمانی که کمی قهوه ای شود بپزید. قبل از سرو کاملاً خنک شده و سپس در یخچال قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا