انواع سس ها

طرز تهیه سس ایتالیایی ساده

اولین قدم مهمی که باید هنگام تهیه این سس به آن توجه کنید این است که روغن زیتون را با سیر ، گیاهان و ادویه ها خیلی آرام حدود پنج دقیقه بپزید تا سیر قهوه ای شود. این گامی است که در تعدادی از کتابهای عالی آشپزی ایتالیایی به آن اشاره شده است و اگرچه به طور واضح دلیل آن را بیان نکرده اند ، اما ما معتقدیم که این روند گرم شدن آهسته باعث می شود روغن با ادویه جات پایه خوبی برای سس شما ایجاد کند. برای آشنایی با طرز تهیه سس ایتالیایی خوشمزه و خانگی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سس ایتالیایی خوشمزه و خانگی

طرز تهیه سس ایتالیایی خوشمزه و خانگی

1/3 فنجان روغن زیتون طبیعی با کیفیت خوب
پودر فلفل قرمز
4 حبه سیر خرد شده
¾ فنجان پیاز خرد شده (اختیاری)
1 قاشق چای خوری پونه کوهی خرد شده تازه
1 قاشق غذاخوری ریحان خرد شده خرد شده
1 قاشق چای خوری نعناع خرد شده تازه
1 قاشق چایخوری شکر
1 قاشق چایخوری نمک
¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
2 قوطی 28 اونسی گوجه فرنگی کامل یا دو چهارم گوجه فرنگی تازه کنسرو شده
¼ فنجان پنیر پارمزان تازه رنده شده

2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

دستور پخت:

قبل از شروع ، دو قوطی گوجه فرنگی خود را در یک کاسه بریزید و با دست له کنید. آنها را خیلی زیاد له نکنید ، شما قطعات بزرگ می خواهید. در یک قابلمه بزرگ روغن زیتون ریخته و فلفل قرمز ، سیر ، پیاز ، بیشتر پونه کوهی ، ریحان و نعناع را اضافه کنید (کمی از هر یک را برای پایان ذخیره کنید) ، نمک و فلفل نیز بزنید. زیر قابلمه را روشن کرده و به آرامی گرم کنید.

وقتی پیاز و سیر شروع به پختن کردند ، پنج دقیقه هم بزنید و گرم کنید. سپس زیر قابلمه یک پخش کننده قرار دهید. اکنون گوجه فرنگی ها را اضافه کنید. حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا ​​قرار دهید و هم بزنید تا شروع به جوش آمدن کند. سپس زیر آن را کم کنید تا بجوشد ، در قابلمه را نصفه باز بگزارید و 90 دقیقه بپزید. پس از 90 دقیقه ، آن را از روی حرارت برداشته و ادویه جات باقی مانده و پنیر پارمزان را اضافه کنید. کره را اضافه کنید تا طعم ها کامل شود. دوباره هم بزنید و سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا