تازه های نکات شیرینی پزی

کدام بهتر است؟ کاغذ روغنی یا سیلیکونی مخصوص شیرینی پزی

کدام بهتر است؟ کاغذ روغنی یا سیلیکونی ؟ ورق های سیلیکونی و کاغذ روغنی هر دو برای سهولت زندگی شما طراحی شده اند. آنها مانع از این می شوند که هر چه در حال پختن هستید به ته ظرف شما بچسبند. آنها همچنین باعث می شوند روند پاکسازی بسیار بدتر شود. اما کدام یک برای کوکی ها بهترین است؟ پاسخ این است: کاغذ روغنی

نمی گویم کاغذهای روغنی از ورق های سیلیکونی بهتر هستند. اما وقتی نوبت به پختن کلوچه می رسد ، برنده این رقابت کاغذ روغنی است. برای آشنایی با دلایل بهتر بودن کاغذ روغنی، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کدام بهتر است؟ کاغذ روغنی یا سیلیکونی مخصوص شیرینی پزی

ورق های سیلیکونی دارای یک بافت فوق العاده براق هستند. این باعث می شود که کلوچه های شما در حین پخت پخش شوند و می توانند ته آن قهوه ای یا ترد شود. ورق های سیلیکونی برای حفظ طعم های قوی شناخته شده هستند. اگر از ورق سیلیکونی خود برای تمام پخت و پز خود استفاده می کنید (که می دانم اکثر مردم این کار را می کنند) این مسئله می تواند مسئله بزرگی باشد.

فقط تصور کنید – یک شب شما در حال پختن انواع سبزیجات خوشمزه همراه با سیر هستید. شما به درستی ورق سیلیکونی خود را تمیز می کنید ، اما سپس تمام کلوچه های شکلاتی شما کمی مزه سیر می دهند! به لطف کاغذ روغنی تضمین شما هیچ نوع طعم ناخواسته ای را پیدا نمی کنید که به کوکی های شما اضافه شود. مردم دوست دارند از ورق های سیلیکونی استفاده کنند زیرا می توانند بارها و بارها از آن استفاده کرد.

هیچ کس نمی خواهد احساس کند که در حال هدر دادن است. اما یک کاغذ روغنی می تواند در واقع 3-4 بار مورد استفاده قرار گیرد قبل از اینکه لازم باشد دور ریخته شود. امیدوارم این باعث شود تا در مورد آن کمی احساس بهتری داشته باشید. همانطور که قبلاً گفتم ، کاغذ روغنی در هر شرایطی برتر نیست. ورق های سیلیکونی به ویژه اگر با تافی چسبناک کار می کنید بسیار مفید هستند. اما وقتی نوبت به پختن کلوچه می رسد ، پیشنهاد می کنم همیشه از کاغذ روغنی استفاده کنید!

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا