انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

کوکی های زنجبیلی ایرلندی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی و دسر. امروز شما را با طرز تهیه کوکی های زنجبیلی ایرلندی آشنا میکنیم. این دستور پخت کوکی بسیار ساده و راحت میباشد که در کنار قهوه طعمی بی نظیر و به یاد ماندنی خواهد داشت. میتوانید آن ها را برای عصرانه و یا حتی صبحانه سرو کرده و لذت ببرید. برای آشنایی با دستور پخت کوکی های زنجبیلی ایرلندی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کوکی های زنجبیلی

کوکی های زنجبیلی ایرلندی

مواد لازم:

1 فنجان شکر قهوه ای
1 عدد تخم مرغ بزرگ
1/4 قاشق چایخوری نمک
3/4 فنجان کره ، نرم شده است
2 فنجان آرد چند منظوره
1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین
پودر میخک 1 قاشق چای خوری
2 قاشق چایخوری پودر زنجبیل
1 قاشق چایخوری پودر دارچین
1 فنجان شکر شیرینی پزی

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه گرم کنید و یک سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس کنار بگذارید. با استفاده از همزن دستی ، شکر قهوه ای و کره را با هم مخلوط کنید تا سبک و نرم شود.

تخم مرغ و نمک را اضافه کنید. مخلوط کره را مخلوط کنید. آرد ، جوش شیرین ، زنجبیل ساییده شده ، دارچین آسیاب شده ، و میخک های آسیاب شده را اضافه کنید. مخلوط کنید تا زمانی که فقط ترکیب شود. بیش از حد مخلوط نکنید.

از یک قاشق کوچک یا اسکوپ بستنی ، به اندازه حدود 1 قاشق غذاخوری ، استفاده کنید تا خمیر کوکی ها را به صورت یکسان تقسیم کنید. توپ ها را گرد گرد کرده و درون شکر شیرینی پزی بچرخانید تا خوب آغشته شوند.

خمیر را با فاصله حدود 1 اینچ روی صفحه پخت قرار دهید. 15 دقیقه بپزید. آن را از فر خارج کرده و بلافاصله آن را به یک سیم خنک ‌کننده منتقل کنید تا کاملا خنک شود. سپس با قهوه سرو کرده و لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا