انواع پیش‌غذاتازه های غذای رژیمیغذاهاي درياييغذاهای اصلی

ماهی سالمون همراه با رزماری و سبزیجات

سلام به دوستداران آشپزی و غذا های دریایی. امروز شما را با دستور پخت ماهی سالمون همراه با رزماری و سبزیجات آشنا میکنیم. این غذا یک غذای دریایی رژیمی است که میتوانید در رژیم خود از آن استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین یک گزینه عالی برای کسانی است که ماهی و غذای دریایی دوست دارند. این غذا یک غذای سالم و در عین حال لذیذ است. برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

سالمون

ماهی سالمون همراه با رزماری و سبزیجات

مواد لازم:

2 قاشق چایخوری پودر رز ماری
1/2 قاشق چایخوری نمک دریایی درشت
1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
1 قاشق چایخوری برگ آویشن ارگانیک
2 عدد هویج متوسط ، خلال شده
2 عدد هویج سفید ، خرد شده
1 عدد سیب زمینی شیرین متوسط ، مکعبی خرد شده
3 قاشق غذاخوری روغن زیتون
3 قاشق غذاخوری آب پرتقال
4 فیله بریده شده ماهی قزل آلا

دستور پخت:

فر را با دمای 400 درجه گرم کنید. روی یک ورقه سیلیکونی (در صورت تمایل از کاغذ روغنی برای تمیز کردن آسان استفاده کنید) ، هویج ، جعفری و سیب زمینی شیرین را در 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون ، 2 قاشق چایخوری رز ماری ، نمک و فلفل بریزید. پخت را به مدت 20 دقیقه ، تا زمانی که سیب زمینی شیرین شروع به نرم شدن می کند.

در حالی که سبزیجات می پزند ، ماهی قزل آلا را آماده کنید. در یک قابلمه کم عمق ، آب پرتقال ، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون ، رز ماری و آویشن باقیمانده را با هم مخلوط کنید. فیله های ماهی قزل آلا را در این مخلوط قرار دهید. اجازه دهید استراحت کند تا زمان پخت سبزیجات تمام شود.

سبزیجات را از فر برداشته و در کناره های ماهی تابه قرار دهید (سبزیجات با ماهی قزل آلا پخت را ادامه می دهند). سمت گوشت ماهی قزل آلا را به آن ماهی تابه اضافه کنید. به مدت 12 دقیقه آن را بپزید. سپس در کنار سبزیجات بخته شده سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا