آشپزی امروز سر آشپزانواع پیش‌غذاانواع خوراک مرغغذاهای اصلی

طرز تهیه ناگت مرغ همراه با سس

این بهترین ناگت مرغ است که تاکنون درست کرده اید! این دستور خوشمزه و سالم ناگت مرغ از ابتدا تا انتها فقط 30 دقیقه طول می کشد و از مواد فوق العاده ساده ای مانند آرد سوخاری ، سینه مرغ و ادویه جات استفاده می کند. با خردل ، سس گوجه فرنگی یا سس باربیکیو مورد علاقه خود سرو کنید. این غذا را همه با هر ذائقه ای دوست خواهند داشت و لذت میبرند. برای آشنایی با طرز تهیه ناگت مرغ همراه با سس مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ناگت مرغ همراه با سس

طرز تهیه ناگت مرغ همراه با سس

مواد لازم:

سینه مرغ به قطعات مکعبی خرد شده
1 فنجان آب خیارشور
1/2 فنجان شیر
1 قاشق غذاخوری سس تند
1 1/2 فنجان آرد
1 1/2 فنجان خرده نان (پودر سوخاری)
1 قاشق غذاخوری پودر سیر
1 قاشق غذاخوری نمک
2 قاشق چایخوری فلفل سیاه
2 قاشق چایخوری پاپریکا
2 قاشق غذاخوری پودر قند
1 عدد روغن

دستور پخت:

تکه های مرغ را درون یک کیسه بزرگ زیپ دار قرار دهید. آب خیارشور ، شیر و سس تند را در کیسه بریزید و محکم ببندید. مخلوط را با هم مخلوط کنید و حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید. در یک کاسه بزرگ آرد ، خرده نان ، پودر سیر ، نمک ، فلفل ، پاپریکا و پودر قند را با هم مخلوط کنید.

مرغ را از مخلوط آب خیارشور جدا کنید. تکه های مرغ را در آرد سخاری بغلتانید و مطمئن شوید. فر را روشن کنید و یک سینی فر را کنار بگذارید. در یک قابلمه عمیق روغن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. روغن باید به 350 درجه فارنهایت برسد ، یا وقتی که قاشق چوبی را درون روغن قرار می دهید باید بلافاصله دور آن حباب تشکیل شود.

تعداد مناسبی از مرغ را درون روغن داغ قرار دهید. اجازه دهید مرغ به مدت 4 تا 5 دقیقه سرخ شود ، تا زمانی که قهوه ای طلایی شود. سپس ناگت های مرغ را از روغن خارج کرده و روی سینی فر قرار دهید. سینی فر را داخل فر قرار دهید تا ناگت ها در زمانی که مرغ های باقیمانده را سرخ می کنید گرم شود.

4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا