تازه های غذای رژیمیتغذیه و تناسب اندامغذاهاي درياييغذاهای اصلی

ماهی گریل شده در فر رژیمی

ماهی سبک ، سالم ، پر از ویتامین ها و مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا 3 است. شما میتوانید انواع غذا ها با ماهی درست کنید که ماهی گریل شده در فر رژیمی یکی از آن هاست. این دستور بسیار ساده و راحت است و طعم بی نظیری نیز دارد. برای آشنایی با طرز تهیه این غذا لذیذ مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

ماهی گریل شده در فر رژیمی

مواد لازم:

453 گرم ماهی

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

گیاهانی مانند آویشن ، پونه کوهی ، اختیاری

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون یا کره

برای سرو کردن:

1/4 فنجان خامه ترش

2 حبه سیر ، خرد شده

نمک

آب لیمو یا برش های لیمو

دستور پخت:

پولک های ماهی را تمیز کنید سپس با چاقوی تیز 3 یا 4 برش دهید. اکنون نمک ، فلفل و گیاهان را در هر دو طرف ماهی و در داخل آن بزنید. آنها را درون یک کاسه قرار دهید ، با فویل بپوشانید و یک شب در یخچال قرار دهید. فر خود را با دمای 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) گرم کنید.

ماهی را روی توری فر قرار دهید و سپس آن را روی یک سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده اید قرار دهید ، بنابراین تمام روغن می توانند آنجا چکه کنند. با کمی کره یا روغن گیاهی ماهی را چرب کنید. در فر از قبل گرم شده قرار دهید.

بگذارید ماهی حدود 20-30 دقیقه یا تا زمانی که پوست آن ترد و کمی طلایی شود ، بپزد. حتماً حواستان به ماهی باشد چون نمی خواهید اجازه دهید تا بسوزد. در همین حال ، مخلوط خامه ترش را که با ترکیب خامه ترش با سیر خرد شده و نمک تهیه میشود را آماده کنید. ماهی را از فر خارج کرده و همراه با مخلوط خامه ترش ، مقداری آب لیمو و یا تعدادی از برش های لیمو را در کنار برنج یا خالی خود سرو کنید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا