انواع دلمه و کوکو و کتلتخوراک سادهغذاهای اصلیغذاهای گوشتی

دستور پخت کتلت همراه گوشت گاو

کتلت نوعی غذا است که می تواند گرم یا سرد ، ساده یا همراه با نان در خانه یا پیک نیک سرو شود. این یک غذای کمی به نظر زمان بر است زیرا شما باید تمام زمان پخت و پز را جلوی اجاق گاز بایستید و مراقبت باشید تا آنها نسوزند ، اما به من اعتماد کنید ارزش تلاش را دارد. بهترین کتلتی است تا بحال امتحان کرده اید. برای آشنایی با دستور پخت کتلت همراه گوشت گاو مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت کتلت همراه گوشت گاو

دستور پخت کتلت همراه گوشت گاو

مواد لازم:

گوشت گاو چرخ شده 250 گرم
2 عدد سیب زمینی بزرگ
1 پیاز متوسط
1 قاشق چایخوری زردچوبه
1 قاشق چایخوری فلفل سیاه
1 قاشق چایخوری نمک
1 عدد تخم مرغ
1 قاشق چای خوری سیر آسیاب شده * اختیاری
روغن
2 حبه سیر ، خرد شده

دستور پخت:

سیب زمینی را در یک کاسه بزرگ رنده کنید. پیاز را رنده کرده و به ظرف اضافه کنید. گوشت گاو ، زردچوبه ، نمک ، سیر خرد شده و فلفل سیاه را اضافه کنید. تخم مرغ را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. اگر متوجه شدید که این مخلوط خیلی مرطوب است ، آرد سوخاری را اضافه کنید. روغن را در یک ظرف بزرگ با حرارت متوسط رو به کم گرم کنید. مقدار کمی از مخلوط را برداشته (حدود 2 قاشق غذاخوری) و آن را صاف کرده و به شکل بیضی درآورید.

کتلت ها را به آرامی درون تابه قرار دهید. هنگامی که می بینید قسمت پایینی آن قهوه ای طلایی شده است ، جایی که لبه های آن قهوه ای و ترد است ، آنها را ورق برگردارید. در صورت لزوم روغن بیشتری اضافه کنید. ظرفی را که یک دستمال کاغذی در آن گذاشته اید کنار خود قرار دهید. هنگام برداشتن کتلت از ظرف ، سعی کنید تا آنجا که ممکن است روغن گرفته شود ، سپس آن را روی بشقاب قرار داده و سرو کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا