انواع پیش‌غذاانواع خوراک تخم مرغتازه های غذای رژیمیغذاهای اصلی

طرز تهیه نرگسی خوشمزه

این غذا هم از نظر مواد اولیه و هم از نظر تهیه بسیار ساده است اما از نظر عطر و طعم کاملاً خوشمزه است. در حقیقت ، وقتی طعم های لذیذ اسفناج و تخم مرغ با شیرینی پیاز سرخ شده مخلوط می شوند ، چیزی واقعاً جادویی وجود دارد. برای آشنایی با طرز تهیه نرگسی خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه نرگسی خوشمزه

مواد لازم:

454 گرم اسفناج تازه
1 عدد پیاز بزرگ
2 حبه سیر خرد شده
4 عدد تخم مرغ
روغن زیتون به مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده برای طعم دار کردن

دستور پخت:

پیاز را نازک خرد کنید. روغن را گرم کنید و سپس پیاز را اضافه کنید. روی حرارت متوسط سرخ کنید. در حالی که پیاز در حال سرخ شدن است اسفناج را در یک قابلمه همراه با یک فنجان آب قرار دهید. با نمک مزه دار کنید ، روی آن را بپوشانید و بپزید تا اسفناج حالت پژمرده پیدا کند. این کار باید حدود 10 تا 15 دقیقه طول بکشد.

هنگامی که پیاز کمی سرخ و شفاف شد ، سیر خرد شده را اضافه کنید. سرخ کردن را ادامه دهید تا پیاز طلایی شود. این مدتی طول می کشد بنابراین با هم زدن مداوم مطمئن شوید که پیاز نمی سوزد. پس از پخته شدن اسفناج ، آن را آبکش کنید. اسفناج را در آبکش بگذارید بماند تا آب آن خالی شود.

هنگامی که پیاز طلایی شد ، اسفناج را اضافه کرده سپس با نمک و فلفل مزه دار کنید. به تفت دادن ادامه دهید تا اسفناج گرم شود. روی مخلوط اسفناج و پیاز را صاف کنید. تخم مرغ را با احتیاط روی آن اضافه کنید. تخم مرغ ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید ، سپس 5 تا 10 دقیقه دیگر روی آنها را بپوشانید و پخت را ادامه دهید تا سفیده ها پخته شوند و زرده تخم مرغ هنوز شل و عسلی باشد.

3/5 - (8 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا