انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

کلوچه های خوشمزه شکلات سفید نارگیلی

این کلوچه های خوشمزه شکلات سفید نارگیلی ، با پوشش شکر ، بسیار زمستانی به نظر می رسند ، مثل این که از برف بیرون آمده اند. آنها با داخلی نرم و شکلات سفید ذوب شده و شکل برفی خود یکی از بهترین کلوچه ها برای زمستان هستند. دستور العمل آنها بسیار آسان است ، در عرض چند دقیقه تهیه می شود ، نوعی دستورالعمل است که می توانید با بچه نیز تهیه کنید. این کوکی ها را می توان از قبل تهیه کرد و بعد سرو کنید. برای آشنایی با طرز تهیه این شیرینی ها مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

کلوچه های خوشمزه شکلات سفید نارگیلی

کلوچه های خوشمزه شکلات سفید نارگیلی

مواد لازم:

2 فنجان (250 گرم) آرد چند منظوره
1/2 فنجان (30 گرم) پودر نارگیل
1 1/2 قاشق چایخوری (6 گرم) بکینگ پودر
1/2 قاشق چایخوری (3 گرم) نمک
1/2 فنجان کره (113 گرم) نرم شده در دما اتاق
1 فنجان (200 گرم) شکر
2 عدد تخم مرغ
1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) عصاره وانیل
شکلات سفید 100 گرم ، چیپس شکلات یا شکلات تخته ای
1/2 فنجان (60 گرم) پودر قند

دستور پخت:

در یک کاسه متوسط ، آرد ، پودر نارگیل ، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ کره را با شکر مخلوط کنید تا سبک و خامه ای شود. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید. عصاره وانیل را اضافه کنید و مخلوط کنید تا ترکیب شود. به تدریج مخلوط نارگیل و آرد را اضافه و ترکیب کنید.

سپس شکلات سفید را بریزید. کاسه را با نایلکس بپوشانید و در صورت امکان حداقل 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید. سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. پودر قند را درون یک کاسه قرار دهید. با استفاده از اسکوپ بستنی ، مقدار مساوی از خمیر ، حدود 3 سانتی متر را برداشته و درون پودر قند بچرخانید و کاملاً با پودر قند بپوشانید.

روی سینی پخت آماده قرار دهید. این کار را با خمیر باقی مانده تکرار کنید ، و فاصله آن ها را با فاصله 5 سانتی متر روی سینی قرار دهید. 10-12 دقیقه یا تا زمانی که شیرینی ها ترک بخورند ، آن را بپزید. روی سینی پخت به مدت 5 دقیقه بگذارید خنک شوند. سپس از سینی جدا کرده و بطور کامل خنک کنید. نوش جان.

2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا