انواع خوراک مرغغذاهای اصلیغذای بین الملل

دستور پخت سینه مرغ باربیکیویی

دستور پخت سینه مرغ باربیکیویی بسیار ساده و راحت است. میتوانید برای تهیه این غذای خوشمزه از ران و یا سینه مرغ استفاده کنید. برای این دستور پخت، به مواد زیادی نیاز ندارید. میتوانید برای یک دورهمی خانوادگی و یا برای ناهار و شام تهیه و سرو کنید. برای آشنایی با طرز تهیه این غذا، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت سینه مرغ باربیکیویی

مواد لازم:

1 قاشق چایخوری پاپریکا دودی
1/2 قاشق چایخوری پودر سیر
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
454 گرم پوند سینه مرغ بدون استخوان و پوست
1 قاشق غذاخوری روغن
1/4 فنجان سس باربیکیو

دستور پخت:

در صورت استفاده از سینه مرغ ، آنها را به ضخامت یکنواخت کوبیده تا از پخت سریع و یکنواخت آن اطمینان حاصل شود. برای کوبیدن سینه ها ، آنها را روی تخته برش قرار داده و با یک تکه پلاستیک بپوشانید. از گوشت کوب یا وردنه برای صاف کردن مناطق ضخیم تر به ضخامت یک ½ سانت استفاده کنید. اگر از ران مرغ استفاد میکنید، نیازی به کوبیدن آنها نیست.

پاپریکای دودی ، پودر سیر ، نمک و فلفل را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. هر دو طرف تکه های مرغ را با ترکیب ادویه جات مزه دار کنید. یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط گرم کنید. پس از داغ شدن ، روغن را اضافه کرده و ماهیتابه را بچرخانید تا تمام سطح تابه را روغن بپوشاند. مرغ را اضافه کرده و از هر طرف بپزید تا کاملاً قهوه ای و پخته شود (دمای داخلی 165 درجه فارنهایت) ، حدود 5-7 دقیقه از هر طرف. سپس از روی حرارت بردارید و هر دو طرف مرغ را با سس باربیکیو بپوشانید. بگذارید مرغ پنج دقیقه قبل از سرو در آن استراحت کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا