انواع سوپانواع غذاهای رژیمی و کم کالریانواع غذاهای گیاهی و انواع غذای گیاهخوارانتازه های غذای رژیمیخوراک سادهسوپ و سالادغذاهای اصلی

طرز تهیه نودل خامه ای سبزیجات

سلام به دوستداران آشپزی و انواع غذا های کم کالری و مخصوص گیاهخواران. امروز شما را با طرز تهیه نودل خامه ای سبزیجات آشنا میکنیم. این روش ساده تهیه نودل بسار کم کالری میباشد. میتوانید با ادویه های مورد علاقه خود طعم دار کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه نودل خامه ای سبزیجات

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری روغن
227 گرم قارچ های کوچک
3 فنجان آب سبزیجات
2 مشت اسفناج تازه
2 بسته رشته فرنگی یا نودل (به چاشنی داخل بسته نیاز نخواهید داشت)
1 فنجان شیر نارگیل (کنسرو شده)

تزئینات اختیاری:

2 عدد پیاز سبز ، خلال شده
2 قاشق غذاخوری سس سیر یا فلفل قرمز

دستور پخت:

قارچ ها را به صورت ورقه ورقه خرد کنید. آنها را به همراه مقداری روغن به یک ماهیتابه کوچک اضافه کرده و روی حرارت متوسط تفت دهید تا قارچ ها نرم و تیره شوند و تمام رطوبت بخار شود و از حجمش کم شود.

آب سبزیجات را اضافه کنید ، حرارت را روی حد متوسط رو به بالا قرار دهید و آب سبزیجات را بجوشانید. به محض جوش آمدن رشته های نودل (بدون چاشنی بسته بندی) را به آب سبزیجات اضافه کنید. رشته ها را در آب در حال جوش حدود 3 دقیقه یا تا زمانی که نرم شوند بپزید.

سپس از روی حرارت بردارید ، یک مشت پر اسفناج تازه به آن اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا اسفناج پژمرده شود (حدود 30 ثانیه). شیر نارگیل را در قابلمه بریزید و هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند. این سوپ لذیذ را به همین صورت یا با تزئیناتی مانند پیاز سبز یا سس سیر و چیلی سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا