انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

دستور پخت بیسکویت زردآلو و بادام

سلام به دوستداران آشپزی و شیرینی پزی. امروز شما را با دستور پخت بیسکویت زردآلو و بادام آشنا میکنیم. این دستور پخت بسیار راحت بوده و همچنین بسیار خوشمزه میباشد. یک گزینه عالی برای صبحانه که حتما از آن خوشتان خواهد آمد. برای آشنایی با این دستورالعمل مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت بیسکویت زردآلو و بادام

مواد لازم:

2 فنجان آرد چند منظوره
1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
1/4 قاشق چایخوری نمک
1 فنجان شکر
4 قاشق غذاخوری کره در دمای اتاق
2 عدد تخم مرغ بزرگ
1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1 قاشق چایخوری عصاره بادام
1/4 قاشق چایخوری جوز هندی
1/3 فنجان خلال بادام
1/3 فنجان زردآلو خشک (حدود 8 عدد)

دستور پخت:

فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد ، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید تا به طور یکنواخت مخلوط شوند. در یک کاسه بزرگ ، شکر ، کره ، تخم مرغ ، عصاره وانیل ، عصاره بادام و جوز هندی را با هم بزنید تا مخلوط و سبک و خامه ای شود. مواد خشک را در ظرف مواد مرطوب بریزید و هم بزنید تا خمیر نرمی درست شود.

زردآلوها را به قطعات کوچک خرد کنید. زردآلوهای خرد شده و خلال بادام را به کاسه همراه با خمیر اضافه کنید ، سپس هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند. چند قطعه بادام را نگه دارید تا روی بیسکویت قرار دهید. یک سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. خمیر را به دو قطعه مساوی تقسیم کنید ، سپس هر کدام را به صورت یک چوب صاف در آورید.

خمیر ها را با فاصله روی سینی پخت قرار دهید. برای تزیین چند قطعه بادام را روی خمیر فشار دهید. خمیر را به مدت 35 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید ، یا فقط تا زمانی که لبه ها طلایی شوند و در قسمت بالای آن چند ترک ایجاد کند. بیسکوت را از فر خارج کنید ، اما آن را خاموش نکنید. بگذارید بیسکویت حدود پنج دقیقه خنک شود ، سپس آنها را به تخته برش منتقل کنید.

از یک چاقوی دندانه دار برای برش بیسکویت ، در یک زاویه ، استفاده کنید. برش ها را بر روی ورق پخت قرار دهید ، دو طرف آن را برش دهید. بیسکویت ها را حدود پنج دقیقه دیگر بپزید ، سپس آن را برگردانید و به مدت پنج دقیقه دیگر ببپزید. قبل از سرو یا بسته بندی در ظرفی که هوا به آن نفوذ نمیکند اجازه دهید بیسکوتی کاملاً سرد شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا