انواع پیش‌غذاانواع سوپ

سوپ خامه ای سبزیجات و برنج

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سوپ و پیش غذا. امروز شما را با دستور پخت سوپ خامه ای سبزیجات و برنج به روشی بسیار ساده و در زمان بسیار کمی آشنا میکنمی. میتوانید این سوپ بی نظیر را به عنوان پیش غذا و یا زمانی که هوا سرد است تهیه کنید و لذت ببرید. ایت سوپ با قارچ، هویج، کرفس، سیر، مقداری ادویه و شیر نارگیل تهیه میشود. بسیار مغذی میباشد و مطمعنا از آن لذت خواهید برد. برای آشنایی با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

سوپ

سوپ خامه ای سبزیجات و برنج

مواد لازم:

227 گرم قارچ های کوچک
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
2 حبه سیر
1 عدد پیاز زرد
3 ساقه کرفس
227 گرم هویج
1/4 قاشق چایخوری آویشن خشک
1/4 قاشق چایخوری مریم گلی خشک
1 فنجان مخلوط برنج  (پخته نشده)
4 فنجان آب سبزیجات
368 گرم شیر نارگیل پر چربی

دستور پخت:

قارچ ها را بشویید و ورقه ورقه کنید. روغن زیتون و قارچ ها را به یک ماهیتابه بزرگ یا قابلمه اضافه کرده و روی حرارت متوسط ​​تفت دهید تا قارچ ها کاملاً پژمرده و دور لبه ها قهوه ای شوند (بپزید تا تمام رطوبت آزاد شود ، تبخیر شود و قارچ ها شروع به قهوه ای شدن کنند) .

در حالی که قارچ ها را تفت می دهید ، سیر را خرد کرده ، پیاز را خرد کرده ، کرفس را نیز خرد کرده و هویج ها را پوست گرفته و برش می دهیم. سیر ، پیاز ، کرفس ، هویج ، آویشن ، و مریم گلی را به قابلمه همراه با قارچ اضافه کنید. حدود پنج دقیقه یا بیشتر به تفت دادن ادامه دهید یا تا زمانی که پیازها نرم شوند.

در آخر ، مخلوط برنج و آب سبزیجات را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. در قابلمه را بگذارید ، حرارت را تا متوسط ​​زیاد کنید و آن را بجوشانید. به محض جوش آمدن ، حرارت را کم کنید و بگذارید سوپ حدوداً 45 دقیقه با در بجوشد.

هنگامی که سوپ جوش آمد و برنج نرم شد ، شیر نارگیل را اضافه کنید. هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند و اجازه دهید حدود 5 دقیقه بیشتر بپزد. در آخر ، سوپ را میل کنید و در صورت نیاز نمک اضافه کنید (من چیزی اضافه نکردم ، اما این به مقدار نمک آب سبزیجات شما بستگی دارد). میتوانید با نان نیز سرو کنید.

2.6/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا