انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

شیرینی های لیمویی با تاپینگ نارگیل

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی و دسر. امروز شما را با طرز تهیه ی شیرینی های لیمویی با تاپینگ نارگیل آشنا میکنیم. این شیرینی لذیذ با چای و یا قهوه لذیذ تر هم میشود. همچنین میتوانید به عنوان یک صبحانه هم سرو کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

شیرینی های لیمویی با تاپینگ نارگیل

مواد لازم:

1 1/2 فنجان آرد چند منظوره
1/2 فنجان پودر قند
کره 1/2 فنجان
4 عدد تخم مرغ بزرگ
1 1/2 فنجان شکر دانه ریز
1/2 فنجان آب لیمو
1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
3/4 فنجان نارگیل خرد شده

دستور پخت:

فر خود را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد و پودر قند را مخلوط کنید. مخلوط کنید تا یکدست شوند. با استفاده از یک میکسر، کره را اضافه و مخلوط کنید تا زمانی که مخلوط دانه های کوچک به اندازه نخود داشته باشد. اگر میکسر ندارید ، اجازه دهید کره به دمای اتاق برسد و سپس آن را فقط با دستان خود در مخلوط آرد مخلوط کنید.

یک قالب کیک متوسط را با روغن چرب کنید. مخلوط آرد ، کره و شکر را به طور یکنواخت درون ظرف بریزید و آن را با دست فشار دهید تا فشرده شود. به مدت 15 دقیقه بپزید. در حالی که آن در حال پخت است ، تخم مرغ ها ، شکر دانه ریز ، آب لیمو و بیکینگ پودر را در یک کاسه ترکیب کنید. آن را خوب مخلوط کنید تا شکر حل شود.

بیکینگ پودر با اسید داخل آب لیمو واکنش نشان داده و شروع به کف شدن می کند ، نگران نباشید. وقتی پخت مخلوط آرد و شکر تمام شد ، سریع مخلوط تخم مرغ را دوباره مخلوط کنید و سپس آن را در قالب بریزید. نارگیل خرد شده را روی آن بپاشید و 20 دقیقه دیگر یا تا زمانی که روی آن قهوه ای طلایی شود ، کل آن را بپزید. بگذارید 10 دقیقه قبل از سرو کردن خنک شود.

2.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا