انواع پیش‌غذاانواع خوراک مرغانواع سس هاانواع کباب و انواع کوفته

طرز تهیه بال مرغ عسل و سس خردل

سلام به دوستداران آشپزی. از جایی که بال مرغ یکی از محبوب ترین قسمت های مرغ برای کباب کردن است تصمیم گرفتیم شما را با طرز تهیه بال مرغ عسل و سس خردل آشنا کنیم. این روش جدید و متفاوت بسیار بال های مرغ شما را لذیذ خواهد کرد و حتما از آن لذت خواهید برد. میتوانید بجای بال از ران مرغ نیز استفاده کنید. همچنین یک روش عالی برای سرو آنها، سرو کردن با برنج است. برای آشنایی با این دستور پخت ساده مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بال مرغ

طرز تهیه بال مرغ عسل و سس خردل

مواد لازم:

بال مرغ

900 گرم بال یا ران مرغ
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری فلفل
1/4 قاشق چایخوری پودر سیر
3 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

سس عسل و خردل:

1/4 فنجان سس مایونز
1/2 قاشق غذاخوری خردل دیژون
1/2 قاشق غذاخوری خردل زرد
1 و 1/2 قاشق غذاخوری عسل
1/2 قاشق چایخوری سرکه سیب
1/16 قاشق چایخوری پودر سیر
1/16 قاشق چایخوری پاپریکا
1/16 قاشق چایخوری نمک
1/8 قاشق چایخوری فلفل

دستور پخت:

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی پخت را با کاغذ روغنی یا فویل بپوشانید، سپس دو پایه سیم را روی آن قرار دهید. در یک کاسه کوچک نشاسته ذرت ، نمک ، فلفل و پودر سیر را با هم ترکیب کنید. بال مرغ را خشک کنید ، سپس آنها را با مخلوط نشاسته ذرت به یک کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا بال مرغ پوشیده شود. بالهای روکش شده نشاسته ذرت را روی سینیپخت آماده (روی توری ها) قرار دهید.

به مدت 50 دقیقه در فر بپزید ، بسته به اندازه بال ها 5 دقیقه بیشتر و یا کمتر بپزید ، یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شوند و پوست آنها ترد شود. در حالی که بال ها در حال پخت هستند ، سس خردل عسل را درست کنید. سس مایونز ، دیژون ، خردل زرد ، عسل ، سرکه ، پودر سیر ، پاپریکا ، نمک و فلفل را در یک کاسه مخلوط کنید. وقتی پخت بال مرغ تمام شد ، آنها را در یک کاسه تمیز قرار دهید و سس خردل و عسل را روی آن بریزید. هم بزنید تا بالها روکش شوند. بلافاصله سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا