انواع پیش‌غذاتزیین سالادسالاد | اردور

طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سالاد. امروز شما را با طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون یک سالاد لذیذ و ساده آشنا میکنیم. برای تهیه این سالاد شما به گوشت بوقلمون، آووکادو، پنیر چدار، و مواد ساده ای که به راحتی در منزل خود میتوانید پیدا کنید لازم دارید. برای آشنایی با طرز تهیه این سالاد مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون

مواد لازم:

سالاد تاکو:

1 عدد آووکادو
1/2 فنجان خامه ترش
1 حبه سیر
1/4 قاشق چایخوری نمک
2 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه
1/4 دسته گشنیز تازه
1/4 فنجان آب

بوقلمون:

1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
454 گرم بوقلمون چرخ کرده
2 قاشق غذاخوری ادویه تاکو

سالاد:

1 عدد کاهو
1 فنجان ذرت منجمد
1 عدد کنسرو لوبیا سیاه
1 بسته گوجه فرنگی گیلاسی
1 عدد فلفل هالوپینو (اختیاری)
57 گرم پنیر چدار رنده شده

طرز تهیه:

ابتدا سس سالاد را درست کنید. آووکادو را پوست بگیرید و هسته آن را خارج کنید. آووکادو را به همراه خامه ترش ، سیر (خرد شده) ، نمک ، آب لیمو ، گشنیز و آب به یک غذاساز یا مخلوط کن اضافه کنید. خوب پوره کنید تا یکدست شوند. سس را تا زمانی که آماده استفاده شود در یخچال قرار دهید.

سپس ، بوقلمون و ادویه تاکو را درست کنید. روغن زیتون را به یک ماهیتابه بزرگ اضافه کرده و روی آن را گرم کنید. پس از داغ شدن ، بوقلمون چرخ شده را اضافه کنید و بپزید ، در حالی که هم می زنید آن را تکه تکه کنید. وقتی تقریباً نیم پخت شد ، ادویه تاکو را اضافه کنید و هم بزنید و بپزید تا بوقلمون به خوبی پخته شود.

ذرت یخ زده را آب کنید (من از مایکروویو استفاده می کنم). کاهوی خود را بشویید و خرد کنید ، لوبیای سیاه را آبکشی و تخلیه کنید ، گوجه های گیلاسی را از وسط نصف کنید ، فلفل هالوپینو را برش دهید و پنیر چدار را رنده کنید.

برای تهیه سطرز تهیه سالاد تاکو بوقلمونالاد ، کف هر کاسه خود را با کاهو پر کنید ، روی آن را لوبیا ، ذرت ، گوجه فرنگی ، پنیر ، بوقلمون ادویه دار و چند برش از ژالاپنیو قرار دهید. اکنون سس آووکادوی خامه ای را روی سالاد بریزید و لذت ببرید.

3/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا