انواع خوراک مرغخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ خانگی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع پاستا. امروز شما را با طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ خانگی به روشی ساده آشنا میکنیم. برای تهیه این پاستا به پنیر پارمزان ، قارچ ، مرغ ، پاستا و ادویه نیاز دارید. میتوانید این پاستا لذیذ را در زمان کمی تهیه کرده و کنار دوستان و خانواده از آن لذت ببرید. برای آشنایی با این دستور العمل مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ خانگی

مواد لازم:

4 عدد فیله ران مرغ ، بدون پوست
1 قاشق چایخوری ریحان خشک شده
نمک و فلفل به مقدار لازم
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 عدد پیاز متوسط زرد ، خرد شده
4 حبه سیر ، خرد شده (یا 1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده)
1/3 فنجان عصاره مرغ یا گوشت
250 گرم قارچ ، خرد شده
آب مرغ 1 لیتر
375 میلی لیتر می تواند شیر عسل
1/3 فنجان شیر
300 گرم ماکارونی پخته نشده
1 فنجان پنیر پارمزان رنده شده
یک مشت جعفری تازه ، خرد شد

دستور پخت:

ران مرغ را با ریحان خشک ، نمک و فلفل مزه دار کنید. 2 قاشق چای خوری روغن را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. ران مرغ را اضافه کنید و هر دو طرف را سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود ، پخته شده و دیگر صورتی نباشد. سپس بردارید و کنار بگذارید. روغن باقیمانده را به قابلمه اضافه کنید.

پیاز و سیر را سرخ کنید تا پیاز شفاف شود و گاهی هم بزنید (حدود 2 دقیقه). عصاره مرغ را بریزید و اجازه دهید 5 دقیقه بجوشد. قارچ ها را اضافه کنید و 3 دقیقه بیشتر بپزید ، در حالی که گاهی اوقات هم می زنید. سپس ، آب گوشت ، شیر (یا در صورت استفاده از خامه) ، نمک و فلفل را اضافه کنید و بگذارید تا آرام آرام بپزد.

ماکارونی را اضافه کنید و بگذارید تا پاستا بپزد ، حدود 15 دقیقه ، در حالی که گاهی اوقات هم می زند ، آن را بپزید. پنیر پارمزان را اضافه کرده و هم بزنید تا در آن ذوب شود. از روی حرارت برداشته و اجازه دهید 5 دقیقه بماند تا غلیظ شود. مرغ را به صورت نواری برش زده و به ماکارونی اضافه کرده و هم بزنید. در صورت تمایل با جعفری تازه و پارمزان اضافی تزئین کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا