انواع دسرکیک و شیرینیمنوی صبحانه

مافین هویج مخصوص صبحانه

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر. امروز شما را با طرز تهیه مافین هویج مخصوص صبحانه آشنا کنیم. شما میتوانید این مافین لذیذ را برای صبحانه تهیه کنید و با چای یا قهوه میل کنید. دستور پخت بسیار ساده ای دارد و طعم آنها نیز بی نظیر است. برای آشنایی با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

مافین هویج مخصوص صبحانه

مافین هویج مخصوص صبحانه

مواد لازم:

1 فنجان آرد چند منظوره
1 فنجان آرد گندم
1/2 فنجان سبوس جو دوسر
1 فنجان شکر
2 قاشق چایخوری جوش شیرین
2 قاشق چایخوری دارچین
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/2 فنجان روغن
3/4 فنجان سس سیب شیرین نشده
3 عدد تخم مرغ
1 قاشق چایخوری وانیل
2 فنجان یا 4 عدد هویج متوسط ، خرد شده
1/2 فنجان کشمش
1/2 فنجان گردو ، خرد شده
1/2 فنجان نارگیل خرد شده

دستور پخت:

هویج ها را بشویید و پوست بگیرید. با استفاده از یک رنده ، هویج ها را در یک کاسه رنده کرده و کنار بگذارید. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک کاسه بزرگ ، مواد خشک را مخلوط کنید: آرد چند منظوره ، آرد گندم ، سبوس جو دوسر ، شکر ، جوش شیرین ، دارچین و نمک. هم بزنید تا همه چیز به طور مساوی با هم ترکیب شود.

در یک کاسه نسبتاً بزرگ دیگر ، مواد مرطوب را ترکیب کنید: روغن ، سس سیب ، تخم مرغ و وانیل. هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. هویج ، کشمش ، گردو و نارگیل را نیز اضافه کرده و هم بزنید. مواد داخل کاسه مواد مرطوب را در ظرف مواد خشک بریزید و آنقدر هم بزنید تا همه چیز مرطوب و خوب مخلوط شود.

بیش از حد هم زدن می تواند بافت نامطلوبی به مافین ها بدهد. یک قالب مافین را با لیوان های کاغذی بپوشانید و یا با روغن چرب کنید. قالب ها را با خمیر پر کنید. در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندان داخل مافین ها فرو کنید و تمیز خارج شود ، آن را بپزید. بگذارید روی توری سیم خنک شود.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا