انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

دستور پخت دونات های نقلی خوشمزه

این دونات های کوچک و نرم از خمیر سرخ شده که کمی با پودر قند سرو می شوند ، می توانند در کنار یک قهوه یا چای خوب ، در طول روز یا حتی صبحانه ، لذت خوبی را برای شما رقم بزنند. این دستورالعمل به قدری آسان است که برای آماده شدن آن ها به کمتر از 30 دقیقه زمان نیاز دارید. از آنجا که خمیر بدون مخمر تهیه می شوند ، نیازی نیست که صبر کنید تا خمیر آماده شود ، و نیازی به چرخاندن خمیر و برش نیست. بسیار آسان است ، شما فقط باید مواد لازم را برای خمیر مخلوط کنید و آماده سرخ شدن است. براب آشنایی با دستور پخت دونات های نقلی خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت دونات های نقلی خوشمزه

دستور پخت دونات های نقلی خوشمزه

مواد لازم:

1 فنجان 2/3 (400 گرم) ماست یونانی
2 1/2 فنجان (300 گرم) آرد چند منظوره
2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر
2 قاشق چایخوری (8 گرم) بکینگ پودر
1/4 قاشق چایخوری (1 گرم) نمک
1 قاشق چایخوری (5 گرم) عصاره وانیل
2 عدد تخم مرغ ، زده شده

طرز تهیه:

در یک کاسه بزرگ آرد را با شکر ، نمک و بکینگ پودر مخلوط کنید. تخم مرغ زده شده ، عصاره وانیل و ماست یونانی را اضافه کنید و مخلوط کنید تا به خوبی مخلوط شود. در یک ماهیتابه یا قابلمه متوسط ، روغن را روی حرارت متوسط گرم کنید. 1 قاشق چای خوری خمیر را در روغن بریزید یا خمیر را به یک قیف با سری 2.5 سانتی متر منتقل کنید.

حدود 2.5 سانتی متر تکه های خمیر را برای هر دونات با قیچی برش دهید. دونات ها را از هر دو طرف سرخ کنید. سپس آنها را به بشقاب پوشیده شده با حوله کاغذی منتقل کنید تا روغن اضافی آن گرفته شود. قبل از سرو با پودر قند تزئین کنید. نوش جان

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا