انواع پیش‌غذاانواع سوپ

طرز تهیه سوپ خامه ای گوجه و ریحان

این سوپ پر از ریحان و کمی سیر ، بدون توجه به فصل ، به احتمال زیاد سوپ مورد علاقه شما خواهد بود. این سوپ را با تکه های گوجه فرنگی ، پارمزان رنده شده و ریحان تزئین کردم. میتوانید این سوپ را تهیه کرده و در جا یخی برای بعد نگه داشت یا بلافاصله سرو کرد. این سوپ شروع خوبی برای یک وعده غذایی یا به عنوان یک وعده غذایی به خودی خود است. برای به دست آوردن این بافت خامه ای ، به پنیر خامه ای یا خامه های سنگین / غلیظ شده نیازی نیست. برای آشنایی با طرز تهیه سوپ خامه ای گوجه و ریحان مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سوپ خامه ای گوجه و ریحان

طرز تهیه سوپ خامه ای گوجه و ریحان

مواد لازم:

1.2 کیلوگرم گوجه فرنگی، که از طول نصف شده است
600 گرم گوجه فرنگی گیلاسی ، که از طول نصف شده است
8 حبه سیر کامل ، که پوست کنده و با پشت چاقو له شده است
3 قاشق غذاخوری روغن زیتون
نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
1 عدد پیاز زرد ، خرد شده (اختیاری)
1 عدد فلفل دلمه ای قرمز ، خرد شده
1 عدد سیب زمینی (100 گرم ) ، خرد شده
3 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
4 فنجان آب سبزیجات
2 فنجان برگ تازه ریحان درشت خرد شده

دستور پخت:

فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد گرم کنید. گوجه فرنگی ها را با حبه های سیر روی سینی فر قرار دهید. 2 قاشق غذاخوری روغن بپاشید ، با نمک و فلفل مزه دار کنید و حدود 25 دقیقه تفت دهید ، یا تا زمانی که قسمت های رویی نرم و سوزانده شود. در حالی که گوجه فرنگی ها در حال تفت خردن هستند ، 1 قاشق غذاخوری روغن را در قابلمه با اندازه متوسط ​​روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید.

پیاز ، فلفل دلمه ای و سیب زمینی را اضافه کنید. بپزید در حالی که گاهی اوقات هم می زنید ، تا زمانی که پیاز شفاف شود و سیب زمینی ها شروع به پخت کنن (حدود 6-7 دقیقه). رب گوجه فرنگی را با سیب زمینی و پیاز هم بزنید. سپس آب سبزیجات را اضافه کنید؛ با نمک و فلفل مزه دار کنید؛ روی قابلمه را بپوشانید و بجوشانید. حرارت را کم کنید بگذارید حدود 15 دقیقه بجوشد یا تا وقتی که سیب زمینی نرم شود.

گوجه فرنگی ، سیر و ریحان را به مخلوط آب سبزیجات اضافه کنید (2 قاشق غذاخوری ریحان را نگه دارید تا در صورت تمایل از آن به عنوان چاشنی استفاده کنید). به آرامی بپزید تا ریحان نرم شود (حدود 2 دقیقه). سوپ را با استفاده از مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود. اختیاری: برای داشتن یک سوپ خامه ای تر سوپ را از طریق صافی آبکش کنید تا پوست و تکه های گوجه فرنگی ضخیم آن گرفته شود. با ریحان اضافی و پنیر پارمزان رنده شده تزئین کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا