انواع بستنیانواع دسرانواع سس ها

بستنی شکلاتی همراه با سس شکلات

عاشق شکلات هستید؟ آیا بستنی دسر مورد علاقه شما در تابستان است؟ پس این بستنی شکلاتی سالم را دوست خواهید داشت – که فقط با 4 ماده تهیه شده است ، این بستنی شکلاتی طعمی بینظیر دارد و به سادگی تهیه میشود. این دستور تهیه بستنی با داشتن یک سس شکلات سالم ، آرزوی خوشمزه هر کسی است که عاشق شکلات است. برای آشنایی با طرز تهیه بستنی شکلاتی همراه با سس شکلات مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بستنی شکلاتی همراه با سس شکلات

مواد لازم:

برای بستنی شکلاتی:

1 1/2 فنجان (300 گرم) کرم نارگیل
3 قاشق غذاخوری (45 گرم) شربت افرا یا عسل
3/8 فنجان (45 گرم) پودر کاکائو
3 عدد موز یخ زده متوسط

برای سس شکلات:

1/4 فنجان (50 گرم) روغن نارگیل ذوب شده
2 – 3 قاشق غذاخوری (30 – 45 گرم) شربت افرا یا عسل
3/8 فنجان (45 گرم) پودر کاکائو

طرز تهیه:

برای بستنی شکلاتی، در یک کاسه ، خامه نارگیل ، شربت افرا (یا عسل) و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید تا صاف و کمی نرم شوند. در مخلوط کن یا غذاساز ، موزهای یخ زده را مخلوط کنید تا خامه ای شوند. خامه نارگیل + مخلوط کاکائو را به غذاساز / مخلوط کن اضافه کرده و مخلوط کنید تا کاملاً یکدست شوند. شیرینی را در صورت نیاز تنظیم کنید. مخلوط بستنی شکلاتی را به ظرف مناسب فریزر منتقل کرده و بستنی را برای حداقل 6 – 8 ساعت فریز کنید.

برای سس شکلات، تمام مواد سس شکلات را با هم مخلوط کنید تا یکدست ، براق و مزه دار شود. شیرینی را در صورت نیاز تنظیم کنید. سپس بستنی را در کاسه یا نان بستنی دلخواه خود قرار داده و با سس شکلات سرو کنید و لذت ببرید.

بستنی شکلاتی به مدت 3 تا 4 هفته در یک ظرف بسته در فریزر خوب نگه داشته می شود. سس شکلات به مدت 3 – 4 روز در یک ظرف بسته و در یک مکان خشک و خنک خوب نگهداری می شود. اگر خیلی سفت شد ، آن را مدت کوتاهی در مایکروویو گرم کنید تا کمی نرم شود.

4/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا