خوراک سادهغذاهای اصلیغذاهای فست فود

دستور پخت اسنک پیتزا پپرونی با پنیر

وقتی پنیر کبابی و یک پیتزای پپرونی را با هم مخلوط میکنید یک ترکیب خیلی خوشمزه به دست میاد که حتما عاشقش میشین. میتونین این غذای خوشمزه رو به عنوان میان وعده و یا اسنک در طول روز سرو کنید و لذت ببرید. طرز تهیه این اسنک خیلی ساده ست و تو زمان کمی آماده سرو میشه. شما میتونید این اسنک رو با سس پیتزا، پنیر و پپرونی نیز آماده کنین ولی با اضافه کردن مواد بیشتر میتونین به خوشمزگی آنها اضافه کنین. موادی مثل: فلفل دلمه ای خرد شده، زیتون، پیاز قرمز، ژامبون، اسفناج، قارچ، پنیر فتا، فلفل، گوجه فرنگی. برای آشنایی با دستور پخت اسنک پیتزا پپرونی با پنیر مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت اسنک پیتزا پپرونی با پنیر

دستور پخت اسنک پیتزا پپرونی با پنیر

مواد لازم: (برای یک نفر)

1 قاشق غذاخوری کره در دمای اتاق
1 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده
1/2 قاشق چایخوری چاشنی ایتالیایی
2 برش نان تست
1/3 فنجان موزارلا خرد شده
1 قاشق غذاخوری سس پیتزا
6 برش پپرونی

طرز تهیه:

کره در دمای اتاق ، پارمزان رنده شده و ادویه ایتالیایی را در یک کاسه کوچک هم بزنید تا یکدست شوند. بع مخلوط کره و پارمزان رو روی یک طرف هر برش نون تست پخش کنید. نون رو به برگردونین تا طرف بدون کره رو به بالا باشد. نیمی از موزارلا خرد شده رو روی یک تکه نان قرار بدین.

بعد ، مقداری سس رو روی پنیر اضافه کنید و به دنبال آن پپرونی های اسلایس شده رو روش قرار بدین. در آخر پنیر باقیمانده را اضافه کنید. تکه دوم نون رو روی آن قرار بدین تا ساندویچ بسته شود ، و طرف کره خورده به طرف بیرون باشد. ساندویچ را در ماهیتابه قرار داده و با حرارت متوسط رو به کم اون رو بپزید تا از هر طرف قهوه ای و طلایی بشه و پنیر داخل اون ذوب بشه. ساندویچ را از وسط نصف کنید و سرو کنید!

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا