انواع بستنیانواع دسر

بستنی نعنایی همراه با چیپس شکلات

تابستان است و چه چیزی بهتر از بستنی در یک روز گرم. امروز شما را با طرز تهیه بستنی نعنایی همراه با چیپس شکلات آشنا میکنیم. این بستنی، یک بستنی لذیذ و در عین حال بخاطر نعنایی بودن خنک کننده است. طرز تهیه ساده این بستنی باعث شده که محبوبیت آن نیز بیشتر شود. برای آشنایی با طرز تهیه بستنی نعنا مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بستنی نعنایی همراه با چیپس شکلات

بستنی نعنایی همراه با چیپس شکلات

مواد لازم:

397 گرم شیر عسل
1 1/2 قاشق چایخوری عصاره نعناع
1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1 پیمانه خامه سنگین
1/4 فنجان چیپس شکلات کوچک
1/4 فنجان شربت شکلات

طرز تهیه:

در حالی که مخلوط بستنی را آماده می کنید ، یک ظرف مخلوط کن شیشه ای یا فلزی را داخل فریزر قرار دهید. در یک کاسه متوسط ​​، شیر عسل ، عصاره نعناع و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ جداگانه ، خامه سنگین را بزنید تا پفکی شود. اطمینان حاصل کنید که خامه را تا حدی که پف کند و سبک شود بزنید.

یک پیمانه از خامه فرم گرفته را برداشته و با شیر عسل مخلوط کنید. این کمک می کند تا شیر عسل کمی سبک شود. اکنون حدود 1/3 شیر عسل را برداشته و در ظرف خامه فرم گرفته را بریزید. به آرامی مخلوط کنید ، سپس 1/3 بیشتر اضافه کنید و مخلوط را دوباره به آرامی مخلوط کنید. این کار را تکرار کنید تا تمام شیر عسل در خامه فرم گرفته مخلوط شود و مخلوط نرم شود.

مخلوط بستنی را با قاشق در ظرف خنک شده بریزید و روی آن را صاف کنید. مخلوط را به مدت دو ساعت بپوشانید و فریز کنید. بعد از سرد شدن ، شربت شکلات را روی بستنی ریخته و چیپس شکلات را اضافه کنید. شربت و چیپس را به آرامی درون مخلوط بستنی بریزید و هم بزنید (زیاد هم نزنید). بستنی را به فریزر برگردانید و فریز کنید تا سفت شود (6-8 ساعت). سپس سرو کنید. نوش جان!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا