آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

چگونگی تهیه سوهان قم به ساده ترین روش

سوهان یک سوغاتی لذیذ و محبوب شهر قم است. بیشتر گردشگران از قم سوغاتی می خرند ، که یکی از محبوب ترین و معروف ترین شیرینی هایی که می توانید خریداری کنید سوهان است. برای تزئین سوهان میتوانید از پسته و بادام استفاده کنید. برای آشنایی با چگونگی تهیه سوهان قم به ساده ترین روش مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

چگونگی تهیه سوهان قم به ساده ترین روش

چگونگی تهیه سوهان قم به ساده ترین روش

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری آرد جوانه گندم
1 قاشق غذاخوری آرد
210 گرم شکر
160 گرم کره
2 قاشق غذاخوری عسل
1.5 قاشق غذاخوری شربت گلوکز
125 گرم گلاب
½ قاشق چای خوری زعفران
½ قاشق چای خوری هل

طرز تهیه:

یک تکه فویل آلومینیوم انتخاب کنید و آن را روی یک سطح صاف پهن کنید ، سپس آن را با مقداری روغن چرب کنید. یک قابلمه را بردارید و آن را گرم کنید. آرد جوانه گندم و آرد ساده را به قابلمه اضافه کنید و آن را گرم کنید. مرتب هم بزنید تا بوی خام و نامطبوع آرد از بین برود. سپس حرارت را کم کنید ، گلاب و شکر را به محتوای آن اضافه کنید و هم بزنید. باید جوش بیاید و در حین جوشیدن باید کره اضافه کنید و بگذارید دوباره به جوش بیاید.

عسل ، شربت گلوکز ، هل و زعفران را همزمان به قابلمه اضافه کرده و مخلوط کنید و هم بزنید. باید حدود 30 دقیقه به هم زدن ادامه دهید. این هم زدن مداوم بسیار مهم است. سپس غلظت و قوام آن را تست کنید. اگر برای قرار دادن روی فویل آماده باشد، از روی حرارت بردارید. باید مخلوط را روی فویل بریزید و خوب پخش کنید. می توانید آجیل های پودر شده یا هر آنچه را که برای تزئین سوهان خود ترجیح می دهید بریزید. سپس بگذارید تا سوهان خنک شود. سوهان شما آمده است. نوش جان!

2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا