انواع بستنیانواع دسر

طرز تهیه بستنی رولی با بیسکویت Oreo

طرز تهیه بستنی رول شده خانگی ما راهی آسان برای تهیه این بستنی خوشمزه در خانه است. این دستور تهیه بستنی خانگی پر از کوکی های Oreo است. میتوانید از بیسکویت های دیگر نیز استفاده کنید. بستنی رول شده چند سال پیش محبوبیت پیدا کرد که با یخ زدن یک لایه نازک از بستنی با مواد مختلف تهیه می شود. سپس لایه های نازک به صورت رول برش داده می شوند ، در یک ظرف سرو قرار داده می شوند و روی آن ها با چیز های خوشمزه پر می شود! معمولا برای تهیه این بستنی شما باید یک دستگاه مخصوص این بستنی داشته باشید ، اما با این دستور می توانید به سادگی در خانه درست کنید! برای آشنایی با طرز تهیه بستنی رولی با بیسکویت Oreo مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه بستنی رولی با بیسکویت Oreo

طرز تهیه بستنی رولی با بیسکویت Oreo

مواد لازم:

برای بستنی:

1 فنجان خامه سنگین
¼ فنجان شیر عسل
2 قاشق غذاخوری شربت شکلات
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2 عدد Oreo ریز خرد شده

برای تزئین:

خامه قنادی سرد
شربت شکلات
کوکی های Oreo

طرز تهیه:

خامه سنگین ، شیر عسل ، شربت شکلات و عصاره وانیل را در یک کاسه بزرگ ترکیب کنید. کاملاً هم بزنید. مخلوط را روی یک سینی فر بزرگ بریزید یا به طور مساوی بین 2 سینی تقسیم کنید. Oreo های خرد شده را روی مخلوط بریزید و سپس به مدت 4-5 ساعت یا تا زمان سفت شود در فریزر قرار دهید.

قبل از رول کردن بستنی یک ظرف سرو و کاتر را به مدت 15-30 دقیقه در فریزر قرار دهید تا هنگام سرو بستنی سریع آب نشود. پس از تمام شدن 5 ساعت ، با کاتر از بالا شروع کنید به رول کردن و بعد در کاسه سرد قرار دهید. روی آن را با خامه ، شربت شکلات و یک عدد کوکی Oreo تزئین کنید.

4.7/5 - (26 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا