انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه پای لیمو خامه ای خوشمزه

لیمو های تازه برای این دستور العمل اجباری میباشند ، نه به دلیل آب آن بلکه به دلیل طعم آن. شما حتما از طعم لیمویی این پای لذت خواهید برد.  اگر نمی خواهید خامه سنگین خود را هم بزنید (با همزن دستی فقط سه دقیقه طول می کشد) ، می توانید از 2 فنجان خامه زده شده از فروشگاه یا قنادی ها تهیه و استفاده کنید. اما چیز های خانگی همیشه طعم بهتری خواهند داشت. برای آشنایی با طرز تهیه پای لیمو خامه ای خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه پای لیمو خامه ای خوشمزه

طرز تهیه پای لیمو خامه ای خوشمزه

مواد لازم:

نان پای:

1.5 فنجان بیسکویت وانیلی خرد شده
6 قاشق غذاخوری کره ، آب شده
2 قاشق غذاخوری شکر

خامه لیمویی:

1 قوطی شیر عسل
3 عدد لیمو
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1 فنجان خامه سنگین

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. از یک غذاساز یا وردنه برای خرد کردن خیلی ریز بیسکویت های وانیلی استفاده کنید. کره ذوب شده و شکر را اضافه کرده و هم بزنید تا همه چیز خیلی خوب مخلوط شوند. مخلوط بیسکویت و کره را در یک قالب پای 22 سانتی فشار دهید و از یک لیوان کف صاف برای فشرده سازی بیسکویت ها استفاده کنید. نان پای را به مدت 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید. بعد از پخت ، آن را به یخچال منتقل کنید تا خنک شود.

پوست لیمو ها را رنده کنید و آب آنها را بگیرید. شما به ½ فنجان آب لیمو و 1 قاشق غذاخوری پوست لیمو نیاز دارید. میتوانید نکتار لیمو را نیز استفاده کنید. شیر عسل را به همراه آب لیمو ، پوست لیمو و عصاره وانیل به یک کاسه اضافه کنید. هم بزنید تا همه چیز خوب ترکیب شود.

در یک کاسه جداگانه ، 1 فنجان خامه سنگین را با همزن برقی بزنید تا سفت و خامه ای شود. ¼ مخلوط لیمو و شیر عسل را به خامه اضافه کرده و به آرامی تا زمانی که مخلوط شوند مخلوط کنید. این کار را با ¼ مخلوط لیمو تکرار کنید تا زمانی که تمام آن به خامه اضافه شود. خامه لیمو ای را در نان پای سرد شده بریزید و در یخچال بگذارید تا کاملاً سرد شود (حدود دو ساعت). سپس تزئین کرده و سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا