آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرانواع دسر

دسر میوه ای همراه با پشمک

آیا به دسر های ساده و در عین حال خوشمزه که در پنج دقیقه آماده میشود علاقه دارید؟ این دسر میوه ای همراه با پشمک مخصوص شماست. به راحتی آماده کرده و سرو کنید. حواستان باشد که باید بلافاصله این دسر را سرو کنید چون پشمک به راحتی با برخورد با آب میوه ها آب میشود. برای آشنایی با طرز تهیه این دسر خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دسر میوه ای همراه با پشمک

دسر میوه ای همراه با پشمک

مواد لازم:

1 عدد انار
1 عدد توت فرنگی خرد شده
4 عدد کیوی
انگور سبز 200 گرم
80 گرم پشمک

طرز تهیه:

با نصف کردن انار و برعکس گرفتن آن، انار را دون کنید. با قاشق به انار بزنید تا دانه ها جدا شوند. انار را کنار بگذارید. هنوز نمیخواهیم با بقیه میوه ها مخلوط کنیم. ساقه های توت فرنگی را جدا کنید. آنها را به مکعب های کوچک برش داده و در یک کاسه قرار دهید. انتهای کیوی را جدا کرده و پوست آنها را بگیرید. آنها را به مکعب های کوچک برش دهید و به توت فرنگی ها اضافه کنید. انگور سبز را بسته به اندازه آن به نصف یا یک سوم برش دهید.

آنها را به کاسه توت فرنگی و کیوی اضافه کنید. توت فرنگی ، کیوی و انگور سبز را به آرامی مخلوط کرده و به 4 قسمت تقسیم کنید. نیمی از مخلوط توت فرنگی ، سبز و انگور سبز را در یک لیوان بلند یا پایه دار قرار دهید. مقداری انار دون شده را روی آنها بریزید. مخلوط میوه ای باقیمانده را روی آن بریزید و انار بیشتری روی آن بریزید. سپس مقدار زیادی پشمک روی آنها قرار دهید. بلافاصله سرو کنید زیرا پشمک شروع به خیس شدن می کند و آب میشود.

4.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا