انواع نوشیدنی هاشربت | نوشیدنی سرد | نوشیدنی گرم

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی فوق العاده خوشمزه و انرژی زاست. نوشیدنی ساده خودتان را درست کنید و آن را با لیموهای تازه ، توت فرنگی های شیرین و ریحان مخلوط کنید تا یک نوشیدنی خوشمزه آماده شود! در یک قابلمه کوچک ، آب را با شکر روی حرارت متوسط مخلوط کنید و اجازه دهید مخلوط شکر به جوش آید. تقریباً 6-9 دقیقه طول می کشد. از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملاً خنک شود. برای آشنایی با طرز تهیه کامل این نوشیدنی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی

مواد لازم:

6 ¼ فنجان آب
1 ¼ فنجان شکر
454 گرم توت فرنگی ، پوست کنده و سپس چهارپاره کنید (به علاوه بیشتر برای تزئین)
1 ½ فنجان آب لیمو تازه (به علاوه تکه های لیمو برای تزئین)
⅛ قاشق چایخوری نمک (اختیاری اما بسیار خوش طعم میکند)
6-8 برگ ریحان (بعلاوه بیشتر برای سرو)

طرز تهیه:

شربت ساده: در یک قابلمه کوچک 1¼ فنجان آب را با شکر روی حرارت متوسط مخلوط کرده و اجازه دهید تا مخلوط حدود 6 تا 9 دقیقه بجوشد. سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملاً خنک شود. هنگامی که شربت ساده سرد شد ، توت فرنگی ها ، شربت ساده آماده شده و برگ های ریحان پاره شده را در مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید تا یکدست شود. 5 فنجان آب باقیمانده ، آب لیمو ، نمک را اضافه کنید و یکبار دیگر مخلوط کنید.

این مرحله اختیاری است ، اما برای داشتن یک لیموناد شفاف تر ، لیموناد توت فرنگی را از طریق یک الک صاف کنید و آن را درون یک پارچ بریزید (پر از یخ) و هم بزنید و یک تکه لیمو اضافی و توت فرنگی و برگهای ریحان اضافه کنید تا آن را تزئین کنید. به علاوه لیموناد کمی شیرین است بنابراین هنگامی که مقدار زیادی یخ اضافه می کنید ، باید به خوبی متعادل شود!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا