آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرآموزش ميوه آرايی | تزیین میوهاصول کاهش وزن | اصول افزایش وزنانواع پیش غذا و کاناپهانواع دسرتازه های غذای رژیمیتزیین سالادتزیینات نوروزتغذیه و تناسب اندامسالاد | اردورشب یلداکریسمسمحاسبه کالری | کالری روزانه

طرز تهیه سالاد میوه با کاسه گریپ فروت

این کاسه گریپ فروت یک راه سرگرم کننده برای سرو سالاد میوه است! نیمه های گریپ فروت خالی شده و با ترکیب خوشمزه ای از میوه های خرد شده پر می شود. اینها برای یک میان وعده یا عصرانه با دوستان عالی هستند و می توان آنها را یک روز قبل تهیه کرد. این سالاد میوه گریپ فروت عالی برای گیاهخواران، بدون گلوتن و بدون لبنیات است. درست کردن این کاسه های گریپ فروت فوق العاده آسان است.

می توانید آنها را از یک یا دو روز قبل آماده کنید و سپس قبل از سرو سریع آنها را با سالاد میوه پر کنید. من از ماندگاری آنها و اینکه به راحتی می توان آنها را برداشت و بدون نیاز به بشقاب یا کاسه از آن ها خورد، دوست دارم. این نیز یک دسر فوق العاده خواهد بود. می‌توانید کاسه‌ها را با سالاد میوه و یک پیمانه بستنی روی آن سرو کنید و نگران خیس شدن یا خراب شدن کاسه‌ها نباشید. برای آشنایی با طرز تهیه سالاد میوه با کاسه گریپ فروت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سالاد میوه با کاسه گریپ فروت

طرز تهیه سالاد میوه با کاسه گریپ فروت مخصوص شب یلدا

مواد لازم:

3 عدد گریپ فروت بزرگ
1 عدد انبه بزرگ خرد شده
2 عدد کیوی پوست کنده و خرد شده
1 فنجان زغال اخته
1 فنجان توت فرنگی خرد شده
1 فنجان آناناس خرد شده
1 قاشق غذاخوری عسل (یا شربت افرا)
1/3 فنجان آب پرتقال
1/3 فنجان نعناع تازه

طرز تهیه:

ابتدا گریپ فروت را از وسط نصف کنید و سپس با استفاده از یک چاقوی تیز میوه آن را جدا کنید و سپس با قاشق تکه های آن را بردارید. گریپ فروت اضافی را در یک کاسه نگه دارید. در یک کاسه همه میوه ها را برای سالاد میوه (از جمله تکه های گریپ فروت) ترکیب کنید. در یک کاسه کوچک عسل، آب پرتقال و 2 قاشق غذاخوری آب گریپ فروت را با هم مخلوط کنید.

سس را روی سالاد بریزید، حدود 1/4 فنجان نعناع خرد شده را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید تا مطمئن شوید که میوه ها به خوبی پوشش داده شده اند. سالاد میوه را با قاشق داخل هر یک از کاسه های گریپ فروت بریزید و قبل از سرو با کمی نعنای خرد شده تزئین کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا