غذاهای اصلی

طرز تهیه قهوه زده شده خامه ای

این دستور قهوه خامه ای این چند هفته اخیر بسیار محبوب شده است. این یک نوع قهوه کره ای است که به قهوه Dalgona معروف است. اخیراً از طریق یک ویدئوی وایرال TikTok رواج یافت که نشان می دهد چقدر ساده و خوشمزه است. این یکی از آن دستور العمل هایی است که بسیار آسان تهیه می شود ، اما واقعا فانتزی به نظر می رسد. این یک نوع کافی است که می توانیم در خانه تهیه کرده و از آن لذت ببریم! دستور پخت قهوه تنها با 3 ماده مخلوط شده – قهوه فوری ، شکر و آب – مخلوط خامه ای و کف دار روی شیر سرد/گرم سرو می شود. برای آشنایی با طرز تهیه قهوه زده شده خامه ای مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه قهوه زده شده خامه ای

طرز تهیه قهوه زده شده خامه ای

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری قهوه فوری
2 قاشق غذاخوری شکر
2 قاشق غذاخوری آب
454 گرم شیر برای سرو

طرز تهیه:

قهوه فوری ، شکر و آب را در یک کاسه بریزید. برای مخلوط کردن از همزن برقی ، همزن دستی یا کفگیر استفاده کنید. بسته به نوع همزن مورد استفاده شما حدود 5 تا 15 دقیقه طول می کشد. به دنبال قوام غلیظی باشید که رنگ آن بسیار روشن تر است. سپس آن را به عنوان خامه روی هر شیر دلخواه – سرد یا گرم سرو کنید.

در صورت تهیه خامه اضافی ، می توانید آن را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. می توانید دوباره آن را با همزن برقی بزنید تا رنگ آن حالت کفی و روشن تری پیدا کند.

4.7/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا