انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه شیرینی های Squid Game

آیا می توانید از چالش شیرینی Squid Game جان سالم به در ببرید؟ ما دستورالعمل کامل شیرینی Dalgona کره ای را برای شما داریم! علاوه بر این ، ما بهترین نکات خود را در مورد نحوه تهیه این شیرینی به اشتراک می گذاریم. این دستور بسیار ساده است. شما فقط به 2 ماده نیاز دارید. توصیه می کنیم از یک قاشق چوبی برای تهیه آن استفاده کنید. شما همچنین به کاغذ روغنی و یک قالب برای شکل دادن آنها نیاز دارید! برای آشنایی با طرز تهیه شیرینی های Squid Game مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه شیرینی های Squid Game

طرز تهیه شیرینی های Squid Game

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری شکر
یک قاشق جوش شیرین

طرز تهیه:

کاغذ روغنی را روی یک سطح صاف قرار دهید. تابه خود را از قبل گرم کنید. در طول فرآیند تهیه این شیرینی از حرارت متوسط ​​رو به کم استفاده کنید. چون هنگامی که شکر ذوب می شود ، به راحتی می سوزد. 2 قاشق غذاخوری شکر را به تابه اضافه کرده و با قاشق چوبی شروع به هم زدن کنید. شکر شروع به ذوب شدن می کند. به هم زدن را ادامه دهید و رنگ آن را زیر نظر داشته باشید.

مطمئن شوید که نسوزد. وقتی شکر کاملاً مایع شد و رنگ قهوه ای طلایی داشت از روی حرارت بردارید. اکنون زمان حرکت سریع است. کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید و خیلی خوب هم بزنید تا مخلوط کف کرده ، خوب مخلوط شود و رنگ کارامل روشن و یکدستی داشته باشد. توجه: این کار فقط چند ثانیه طول می کشد! مخلوط را روی کاغذ روغنی بریزید. اجازه دهید 15-20 ثانیه خنک شود. وقتی خیلی گرم است خیلی چسبناک است. بعد قالب را در شیرینی شکری فشار دهید. قبل از اینکه از کاغذ روغنی جدا کنید بگذارید آب نبات دالگونا کاملاً خنک شود. دستور شیرینی را به اندازه دلخواه تکرار کنید!

آیا میتوانید از این مرحله عبور کنید؟ خود را به چالش بکشید.

3.2/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا